نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از قرار معلوم فرهاد مجیدی امیدوار است به عنوان سرمربی در فصل آینده روی نیمکت استقلال به کارش ادامه بدهد.

فرهاد در فکر سرمربیگری استقلال؛ من می‌توانم!

به گزارش  خبرورزشی ، فرهاد مجیدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «هواداران عزیز، من خوشبختی و ستاره بودن را در استقلال تجربه کردم و دیگر جوان بیست ساله نیستم که دنبال تکرار آن احساسات باشم. اگر اینجا هستم و ادامه می‌دهم به خاطر این است که مثل تک‌تک شما از صمیم قلب می‌خواهم که استقلال را به طرف جام‌ها و قهرمانی‌ها پیش ببریم و کار تازه‌ای را شروع کنیم. پس اگر حرفی می‌زنم بدانید به آن فکر کردم و با بزرگان فوتبال ایران درباره‌اش مشورت کردم.
من محکم و قاطع اینجا می‌نویسم که می‌توانم یک استقلال مقتدر، منظم و جذاب بسازم و در این راه به دنبال ساختن و تولید هستم و نه خرید‌های بیش از حد. از طرفی دیگر شاهد هستم که آقای امیرحسین فتحی با همه وجودش در تلاش است تا استقلال را به دوران اوج بازگرداند. اگر منصفانه به شرایط اقتصادی کشور نگاه کنیم، به هزینه‌های سنگینی که وزارت ورزش در راه پرداخت بدهی‌ها و محروم نشدن نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا متحمل شد، به قرارداد‌های کمرشکنی که در دوران مدیریت گذشته منعقد شده و اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه در حال جبران آن هستند و به بی‌پولی‌های این روز‌های استقلال، اگر همه این موارد را درنظر بگیریم، حتما مسیر‌های بهتر و کم‌هزینه‌تری برای موفقیت وجود خواهد داشت.
امشب حال دوست عزیزم خسرو حیدری را از صمیم قلب درک می‌کنم و شک ندارم که او با شخصیت خوبی که دارد در عرصه مربیگری یا دیگر شغل‌های فوتبالی موفق خواهد شد. به امید موفقیت در بازی با العین.»

عکس| مجیدی: استقلالی مقتدر و جذاب می سازم

با توجه به حرف ها و تحرکات فرهاد مجیدی در فضای مجازی، این طور به نظر می رسد که او به دنبال ماندن روی نیمکت استقلال به عنوان سرمربی است و به مسئولان باشگاه پیشنهاد می کند پولی بابت جذب سرمربی خارجی ندهند زیرا او می تواند یک استقلال متفاوت را در فصل آینده راهی لیگ کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی