نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: این قهرمانی مبارک پرسپولیس باشد، واقعا از قهرمانی تیم محبوبم کیف کردم و هر چه قدر از خوشحالی ام بگویم کم گفته ام.

پروین: از قهرمانی پرسپولیس هر چه بگویم کم است

به گزارش   خبرورزشی ، علی پروین با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: این قهرمانی مبارک پرسپولیس باشد، واقعا از قهرمانی تیم محبوبم کیف کردم و هر چه قدر از خوشحالی ام بگویم کم است.

وی افزود: من ذره ای برای این مسابقه استرس نداشتم چرا که می دانستم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می شود و این موضوع را از هفته ها پیش اعلام کرده بودم.

سرمربی اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: این قهرمانی شایسته پرسپولیس بود و به آن چه لیاقت و استحقاقش را داشتند رسیدند. قهرمانی در سه سال پیاپی کار هر تیمی نیست و قرمزپوشان پایتخت توانستند قدرتشان را به فوتبال ایران دیکته کنند.

پروین تصریح کرد: برانکو مربی بزرگی است و برایش احترام زیادی قائل هستم. او با توانمندی های فنی که دارد افتخارات بزرگی را برای پرسپولیس به ارمغان آورده است و امیدوارم سال های سال به فعالیتش در این تیم ادامه بدهد و هر سال تیمش را قهرمان کند.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس در بازی برابر پارس جنوبی جم مرد و مردانه جنگیدند و شاهد این تیم بودیم که هر بازیکن حریف صاحب توپ می شد چهار بازیکن به سمت او می رفتند تا فرصتی برای عرض اندام پیدا نکند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس در جام حذفی بازی سختی را برابر سپاهان اصفهان پیش رو دارد اما امیدوارم با غلبه براین تیم، راهی فینال شود و بتواند در این رقابت ها نیز به مقام قهرمانی برسد. فقط حیف شد که تیم شایسته برانکو با بدشانسی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی