نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید امسال یکی از بدترین استقلال‌های سال‌های اخیر را شاهد بودیم.

به گزارش   خبرورزشی ، سیروس دین‌محمدی، پیشکسوت باشگاه فوتبال استقلال در مورد بازی آخر تیم استقلال مقابل سپیده رود رشت و کسب مقام سوم در لیگ برتر گفت: استقلالی‌ها در این بازی زیاد انگیزه نداشتند چون که این تیم شانسی برای قهرمانی نداشت و انگیزه آن‌چنانی برای این بازی نبود، اما استقلالی‌ها توانستند در این بازی به پیروزی برسند و برای کسب گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امید داشته باشند.

وی ادامه داد: جایگاه استقلال هیچ وقت مقام سوم نبوده چون هواداران همیشه از این تیم قهرمانی می‌خواهند. به نظر من امسال بدترین استقلال تاریخ سال‌های اخیر بود، چون استقلال نتوانست در این سال هیچ مقامی دریافت کند و همه جام‌های ممکن را از دست داد.

دین محمدی در مورد خداحافظی خسرو حیدری از دنیای فوتبال، خاطرنشان کرد: خسرو حیدری در بهترین موقع از فوتبال خداحافظی کرد. خسرو حیدری یکی از بهترین دفاع راست‌های تاریخ باشگاه استقلال بود و او به این دلیل در بهترین موقع خداحافظی کرد چون که به زمانی نرسید که هواداران به او بگویند که تو پیر شدی و به درد استقلال نمی‌خوری و بهتر است که خداحافظی کنی و خسرو نگذاشت که این زمان برسد و در بهترین زمان ممکن تصمیم به خداحافظی گرفت.

این پیشکسوت فوتبال درباره‌ی آینده استقلال و مربی آینده این تیم، خاطرنشان کرد: تیم بزرگ مربی بزرگی می‌خواهد. باید مربی در شأن باشگاه استقلال بیاید که به تیم شخصیت بدهد و این تیم را به روزهای اوج خودش برگرداند. امیدوارم که آقای فتحی بتواند یک مربی خوب به باشگاه استقلال بیاورد تا بتواند هواداران را شاد کند.

وی در پایان در مورد کمیته فنی باشگاه تاکید کرد: باشگاه اگر کمیته فنی می‌گذارد باید به نظرات آن‌ها احترام بگذارد. اگر غیر از این باشد به نظر من بهتر است که کمیته فنی وجود نداشته باشد. کمیته فنی خوب کمیته‌ای است که در مورد مسائل مختلف فنی باشگاه اظهارنظر می‌کند و مسائلی هم‌چون بررسی بازیکنان خارجی در آن لحاظ می‌شود و اگر باشگاه به نظرات کمیته فنی احترام بگذارد به نظرم اتفاقات خوبی می‌افتد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی