نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دختر شایسته تکواندو ایران در اولین تجربه حضور خود در مسابقات جهانی، خوش درخشید.

به گزارش خبرورزشی، مهلا مومن‌زاده دختر شایسته تکواندو ایران موفق شد در اولین تجربه حضور خود در مسابقات جهانی بر سکوی نایب قهرمانی بایستد و دومین مدال نقره تاریخ تکواندو بانوان ایران را به نام خود ثبت کند.
او پس از کسب مدال نقره گفت: برای کسب مدال طلای این رقابت‌ها تمام تلاش خود را کردم؛ در فینال برابر نماینده با تجربه کره‌جنوبی که قهرمان جهان دوره قبل بود قرار گرفتم و، اما متاسفانه نتیجه آن طور که پیش‌بینی کردم نشد. انشالله در مسابقات آتی خوشرنگ‌ترین مدال را بدست می‌آورم.
او ادامه می‌دهد: در رده‌سنی نونهالان تجربه قهرمانی در مسابقات جهانی را داشتم و پس از آن نیز در رده‌سنی نوجوانان شرکت داشتم؛ اما رقابت‌های جهانی در رده تیم ملی بزرگسلان واقعا متفاوت است، خوشحالم که توانستم در اولین حضور مدال نقره جهان را کسب کنم.
نایب قهرمان جهان اینطور ادامه داد: برای شرکت در این رقابت‎ها ۴ ماه تمرینات سخت و فشرده را پشت سر گذاشتیم و کادرفنی خیلی زحمت کشیدند تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. همچنین در اردوی صربستان با تکواندوکاران قدرتمند مبارزات خوبی را انجام دادیم و متوجه شدیم از این نفرات هیچ چیز کم نداریم.
دختر ۱۷ ساله تکواندو ایران تصریح کرد: هدفم تاریخ سازی در مسابقات قهرمانی جهان بود، اما نشد، اما این قول را می‌دهم در مسابقات پیش‌رو جبران کنم.
مومن زاده مدالش را به شهید غیاثوند اهدا می‌کند: مدالم را ابتدا به مردم سرزمینم و دایی شهیدم عباس غیاثوند که برای دفاع از میهن و پرچم ایران جان فشانی کرد اهدا می‌کنم. از حمایت‌های بی دریغ مسئولین فدراسیون تکواندو، نایب رییس بانوان، کادرفنی و همچنین خانواده و اساتیدی که در این مدت به من کمک کردند و برایم زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی