۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرافتخارترین تکواندوکار ایرانی به خبرورزشی گفت: آن‌هایی که منافعی در تکواندو دارند دوست ندارند امثال ساعی به فدراسیون و تیم ملی نزدیک شوند.

خبرورزشی/فتح‌الله فتحی؛ سقوط باورنکردنی تیم ملی ایران در مسابقات جهانی منچستر واکنش دومین تکواندوکار دنیا را به همراه داشت! با اینکه فدراسیون کارشکنی سفارت انگلیس و اعزام نشدن ۲ تکواندوکار را دلیل این ناکامی می‌داند، تکواندوکار المپیکی کشورمان نظر دیگری دارد.
* عملکرد تیم ملی را در مسابقات جهانی چطور ارزیابی می‌کنید؟
همه می‌دانند جایگاه دوازدهمی جهان جایگاه واقعی تکواندوی ایران نیست، اما این نتیجه دور از انتظار نبود و ما پیش‌بینی کرده بودیم، اما هر بار مشکلات را گوشزد کردیم، آقایان ما را به غرض‌ورزی و منفعت‌طلبی متهم کردند.
* به نظر شما صدور ویزای ملی‌پوشان پشت پرده‌ای انگلیسی داشته یا کم‌کاری از جانب فدراسیون بوده است؟
عدم مدیریت و عوامل فدراسیون باعث شد تیم ملی در گرفتن ویزا با مشکل روبه‌رو شود. یکی از دلایل این بود که ۲۰ روز قبل از آغاز مسابقات جهانی تکواندوکاران راهی ترکیه شدند تا از طریق سفارت انگلیس در این کشور ویزا را دریافت کنند، اما مشکل اصلی این است که فدراسیون برای دریافت ویزا خیلی دیر اقدام کرد و در نهایت دو نفر از ملی‌پوشان موفق نشدند راهی این مسابقات شوند که این اتفاق به نوبه خود عجیب بود. در گذشته ما نه سازمان تیم‌های ملی داشتیم و نه خبری از رئیس و دبیر سازمان تیم‌های ملی بود. هیچ دفتری هم نداشتیم، اما همه کار‌ها به خوبی پیش می‌رفت. در حال حاضر سازمان تیم‌های ملی دفتر دارد، اما کار‌ها به موقع انجام نمی‌شود و این همه حاشیه درست می‌شود.
* واکنش مسئولان تکواندو به این نتیجه چه بود؟
انتظار می‌رفت مسئولان فدراسیون جوابگو باشند و صادقانه عذرخواهی کنند، اما دوستان به جای اینکه با واقعیت‌ها کنار بیایند، توپ را به زمین دیگران انداختند و همچنان طلبکار هستند.
* با این شرایط برای سهمیه المپیک کار سخت‌تر شد؟
مسابقات جهانی منچستر سکوی پرتابی بود برای کسب سهمیه، اما این فرصت از دست رفت و حالا باید سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از مسابقات قهرمانی آسیا به دست بیاوریم.
* همکاری شما با فدراسیون به کجا رسید؟
آن‌هایی که منافعی در تکواندو دارند دوست ندارند امثال ساعی به فدراسیون و تیم ملی نزدیک شوند. زمانی که با تیم ملی همکاری می‌کردم به دنبال منافع مالی نبودم. حتی اعلام کردم، چون فدراسیون توان پرداخت حقوق من را ندارد، حقوقی دریافت نمی‌کنم، اما باید شأن من حفظ شود و، چون این موضوع را احساس نکردم حاضر به همکاری با تیم ملی نشدم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی