نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: این کار‌ها از سروش بعید است. این فوتبال تمام می‌شود، کاپ و قهرمانی زیاد ارزش ندارد.

به گزارش خبرورزشی، مهدی کیانی درباره شکست یک بر صفر سپاهان مقابل پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی و همچنین اتفاقات و حواشی این دیدار صحبت‌هایی را انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

*از شکست یک بر صفر سپاهان مقابل پرسپولیس شروع کنیم.
بازی حساسی بود و من ضمن احترامی که به تیم داماش گیلان قائلم، اما معتقدم فینال واقعی بین سپاهان و پرسپولیس بود. در طول هفته تمرکز داشتیم و تمرینات خوبی را انجام دادیم، اما حواشی اخیر روی تیم تاثیر گذاشت و گریبان‌گیر ما شد. حواشی باید در این شرایط سخت کنترل می‌شد، اما هر دو تیم متاسفانه خیلی به داور اعتراض می‌کردند.

*به خاطر همین حواشی هم ۲ بازیکن سپاهان در طول بازی اخراج شدند.
متاسفانه در چند دقیقه همه چیز به هم ریخت. حق ما برد بود و اگر ۹ نفره نمی‌شدیم، می‌توانستیم پرسپولیس را شکست بدهیم.

*درباره اخراج محمد ایران‌پوریان صحبت کن، چرا داور او را اخراج کرد؟
انتظار داشتیم در آن صحنه داور بازی را مدیریت کند، اما با اخراج محمد ایران‌پوریان تمرکز تیم ما از بین رفت.

*بعد از ایران‌پوریان هم نوبت به کی‌روش رسید.
این کار‌ها از سروش (رفیعی) بعید است. این فوتبال تمام می‌شود، کاپ و قهرمانی زیاد ارزش ندارد. رفیعی در آن صحنه یک حرفی به کی‌روش زد که او را عصبانی کرد. به هر حال فوتبال ارزش این کار‌ها را ندارد. جام برای هواداران مهم است، اما همه این‌ها می‌آیند و می‌روند. امیدوارم همه چیز را در قهرمانی نبینیم و به یکدیگر احترام بگذاریم.

*در صحنه پنالتی چه شد؟ شاید اگر آن پنالتی را گل می‎کردی روند بازی عوض می‌شد.
پنالتی‌زن اول و دوم ما هر دو اخراج شده بودند و به همین دلیل من پنالتی را زدم. نمی‌خواهم اشتباه خودم در زدن ضربه پنالتی را توجیه کنم و بابت آن از هواداران سپاهان هم معذرت‌خواهی کردم، اما واقعاً پنالتی خیلی حساسی بود. در این شرایط خیلی‌ها فرار می‎کنند، اما من آنقدر وجود دارم که همه چیز را گردن بگیرم. در این باختی که آوردیم، خیلی‌ها کنار کشیدند، اما من آن را گردن گرفتم. در طول بازی هم تمرکز بالایی داشتم، اما در صحنه پنالتی شرایط کامل را به دست نیاوردم، چون خیلی دویده بودم و فشار زیادی وجود داشت.

*فصل برای سپاهان هم تمام شد؛ تکلیف آینده‌ات در اصفهان چه می‌شود؟
قرارداد من با سپاهان یک ساله بود. هواداران سپاهان آنقدر به من لطف داشتند که باعث شد سال خوبی را در اصفهان سپری کنم. با این حال سال خیلی سختی را گذراندیم و از لحاظ روحی خیلی به ما فشار آمد و نتوانستیم قهرمان شویم. ان‌شاءالله بتوانیم در آینده این اتفاقات را برای هواداران سپاهان جبران کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی