۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه رفتار مسئولان این باشگاه در زمان خداحافظی دردآور بود، گفت: برخلاف میل باطنی ام مجبورم به خاطر عدم دریافت مطالباتم از استقلال شکایت کنم.

به گزارش خبرورزشی، حنیف عمران زاده در خصوص شرایط این روزهای استقلال که به آن انتقاد زیادی وارد می‌شود، گفت: به نظرم وضعیت تیم بد نیست. مطمئناً مدیرا ن استقلال به زودی با استراماچونی به نتیجه خواهند رسید و وی هدایت آبی پوشان را به عهده خواهد گرفت.
*فرهاد مجیدی که فصل گذشته دستیار شفر بود حالا وظیفه جذب بازیکنان را به عهده دارد و با شناختی که از فوتبال ما و بازیکنان لیگ برتری دارد با آرامش نفرات مورد نظر استقلال را جذب خواهد کرد زیرا اگر سرمربی ایتالیایی استقلال به زودی معرفی شود، نمی‌تواند به دلیل عدم شناخت بازیکنان ما کسی را جذب کند. بنابراین این وظیفه به عهده فرهاد گذاشته شده و او مطمئناً این کار را به خوبی انجام خواهد داد.
*عمران‌زاده در خصوص نگرانی هواداران استقلال از شرایط موجود تصریح کرد: هواداران نگران نباشند. هنوز فصل نقل و انتقالات شروع نشده. مطمئناً مدیران استقلال نمی‌خواهند تجربیات تلخ سال گذشته دوباره تکرار شده و در امر جذب بازیکن و اردوهای پیش فصل تأخیر به وجود بیاید و استقلال نتواند عملکردی قابل قبول در لیگ نوزدهم داشته باشد.
*سال گذشته فضای مجازی باعث شد تا رقم قرارداد شفر از ۳۰۰ هزار دلار به یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار تغییر پیدا کند. هواداران آنقدر فشار آوردند که مدیران استقلال مجبور شدند تحت هر شرایطی، شفر را حفظ کرده و او هم تا شرایط را چنین دید به خوبی از این موقعیت استفاده کرد و در حالی که ارزش قرارداد او بیشتر از ۳۰۰ هزار دلار نبود، یک قرارداد بسیار خوب بست که این ضربه بزرگی به استقلال زد. شفر هرگز ارزش چنین قراردادی را نداشت چرا که متأسفانه نه او عملکرد خوبی داشت و نه توانست حتی یک قهرمانی برای استقلال بیاورد.
*متأسفانه در سالهای گذشته برخورد باشگاه با بازیکنان خوب نیست. امثال پژمان که بزرگان تیم استقلال در این روزها هستند باید احترام ویژه ای داشته باشند. به آنها حرمت گذاشته شود و همان برخوردی که دو سال پیش با ما صورت گرفت، رخ ندهد که در بهترین شرایط حتی با ما تماس نگرفتند که بگویند شما دیگر در این تیم حضور ندارید و ناگهان دیدیم اسم من و چند بازیکن دیگر در لیست مازاد باشگاه قرار گرفت که این برای ما بسیار دردآور بود.
*من یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از باشگاه طلب داشتم. در تاریخ ۹۷/۰۶/۱۵ با باشگاه صحبت کردم و ۵۰ درصد از مطالباتم را به خاطر هواداران و کمک به باشگاه بخشیدم و قرار شد در سه فقره چک، بقیه مطالبات من پرداخت شود اما از شانس بد من دسته چک نصرالله عبداللهی تمام شد و به من چکی تعلق نگرفت ولی گفته شد که حتماً مطالبات را پرداخت می‌کنند اما از آن روز تا الان من حتی یک ریال هم از باشگاه دریافت نکردم ضمن اینکه در توافق نامه ما ذکر شده بود که اگر تا پایان سال ۹۷ مطالبات من پرداخت نشود من می‌توانم تمام مطالبات خود را دریافت کنم.
*من حسن نیت خود را نشان دادم اما متأسفانه عکس العمل خوبی از باشگاه ندیدم و حالا علیرغم میل باطنی ام و با اینکه استقلال را بسیار دوست دارم مجبورم به خاطر دریافت مطالباتم از این تیم به فیفا شکایت کنم. حتی مدارک را به دارالترجمه برده و آماده کردم اما اگر تا مدتی دیگر باشگاه مطالبات من را پرداخت نکند مجبورم این کار را انجام دهم .این را گفتم که هواداران بدانند من در شرایط سختی قرار دارم و تا امروز هم تحمل و سکوت کردم تا شاید باشگاه مطالبات من را پرداخت کند ولی صبر و تحمل هم اندازه‌ای دارد اگرچه من به خاطر احترامی که به آقای فتخی دارم فعلاً دست به چنین کاری نمی زنم اما امیدوارم آنها هم به فکر من باشند و مطالبات من را پرداخت کنند زیرا همه هم دوره‌های من در استقلال دریافتی داشتند به جز من بدشانس.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی