۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع ایرانی ترابزون اسپور می‌گوید هدفش در فوتبال فراتر از سوپرلیگ ترکیه است.

مجید حسینی: هدفم بالاتر از سوپرلیگ ترکیه است
به گزارش   خبرورزشی ، مدافع ملی پوش فوتبال ایران فصل خوبی را به همراه ترابزون اسپور در لیگ برتر ترکیه تجربه کرد و توانست به همراه تیمش به لیگ اروپا صعود کند.
سید مجید حسینی در گفتگویی ابتدا درباره کسب سهمیه لیگ اروپا به همراه تیمش، اظهار کرد: رقابت در فصل اخیر بسیار فشرده و سخت بود. با این وجود ما توانستیم تا حدود زیادی انتظارات را برآورده کنیم و حداقل سهمیه لیگ اروپا را به دست بیاوریم.
او با اشاره به رقابت چهار تیم در صدر جدول گفت: هواداران ترابزون اسپور انتظارات بالایی از تیم دارند. ما هم تلاش کردیم مطابق انتظارات عمل کنیم، اما برای رسیدن به مقام قهرمانی لیگ برتر نیازمند تقویت تیم در حد و اندازه قهرمانی هستیم. گالاتاسرای برای رسیدن به قهرمانی در این فصل هزینه‌های زیادی انجام داده است.
مدافع سابق استقلال درباره حضور بازیکنان سرشناس در لیگ برتر ترکیه و در ترابزون اسپور نیز می‌گوید: حضور بازیکنان شاخص در سوپر لیگ ترکیه سطح بازیکنان و رقابت‌ها را افزایش داده است. خود من هم نکاتی را از بازی آن‌ها یاد گرفتم که برایم ارززش بسیار زیادی دارد.
حسینی درباره پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه ترکیه‌ای و همچنین داشتن پیشنهاد از تیم‌های اروپایی، گفت: خوشبختانه فصل اخیر برای من خیلی خوب بود. تمام تلاشم را کردم که در ترکیب ترابزون اسپور به میدان بروم و کسب تجربه کنم. باید به این مسیر صعودی ادامه دهم تا نهایتا به سطح بهتری از مسابقات باشگاهی که شامل پنج لیگ معتبر اروپا می‌شوم، نزدیک شوم.
وی ادامه داد: تمام پیشنهادهایم را به وکیل و مدیربرنامه هایم واگذار کردم. او بهتر از هرکسی این پیشنهادات را بررسی می‌کند. من تمام تمرکزم را روی فوتبال گذاشتم. فعلا از وضعیتم راضی هستم، اما به هدفم بالاتر از این است.
مدافع ملی پوش تیم ملی درباره پیروزی پرگل تیم ملی مقابل سوریه با حضور ویلموتس نیز اظهار کرد: بازی هجومی و خوبی را انجام دادیم که بسیار چشم گیر و زیبا بود. هر هوادارای بازی‌های پرگل را دوست دارد. خوشحالم هواداران راضی به خانه رفتند. درست است که در این بازی گل‌های زیادی زدیم، ولی این قبیل بازی‌های همیشه تکرار نمی‌شوند و باید بیشتر کار کنیم تا کماکان بهترین تیم آسیا باشیم.
او درباره وضعیت سردرگم استقلال در شرایط کنونی می‌گوید: اخبار تیم را دنبال می‌کنم، اما در جریان ریز اتفاقات نیستم. امیدوارم استقلال به حقش برسد و مجددا بهترین تیم ایران شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی