برتری ایتالیای مانچو در شب آتش‌بازی ژرمن‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شبی که آلمان و فرانسه رقبا را گلباران کردند، ایتالیا در آخرین دقایق بوسنی را شکست داد.

به گزارش خبرورزشی">خبرورزشی، شب پایانی از دور چهارم مرحله انتخابی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ با پیروزی تیم‌های ایتالیا، آلمان و فرانسه به پایان رسید.

در مهمترین بازی از گروه J ایتالیا در خانه به سختی ۲ بر یک از سد بوسنی گذشت. ابتدا ژکو در دقیقه ۳۳ میهمان را پیروز به رختکن برد، اما ایتالیا در نیمه دوم با گل‌های اینسینیه در دقیقه ۴۹ و وراتی در دقیقه ۸۶ نتیجه را عوض کرد و به سختی پیروز شد. (خلاصه این دیدار را اینجا ببینید) در این گروه ارمنستان ۳ بر ۲ در زمین یونان به برتری رسید و فنلاند ۲ بر صفر از سد لیختن اشتاین گذشت. ایتالیا با چهار پیروزی از چهار بازی صدرنشین مطلق گروه است.

در گروه C آلمان در شبی که یواخیم لو، سرمربی‌اش را به دلیل کسالت روی نیمکت نداشت، آتش‌بازی به راه انداخت و ۸ بر صفر میهمانش، استونی را خرد کرد. رویس در دقایق ۱۰ و ۳۷، نبری در دقایق ۱۷ و ۶۳، گورتسکا در دقیقه ۲۰، گوندوغان در دقیقه ۲۵ (پنالتی)، ورنر در دقیقه ۷۹ و سانه در دقیقه ۸۸ برای قهرمان جام‌جهانی ۲۰۱۴ گل زدند. (خلاصه این بازی را اینجا ببینید) در همین گروه، ایرلندشمالی یک بر صفر بلاروس را برد. در جدول گروه ایرلندشمالی و آلمان ۱۲ امتیازی در صدر هستند.

برتری ایتالیا با مانچینی در شب آتش‌بازی ژرمن‌ها

در گروه H فرانسه به راحتی در زمین آندورا ۴ بر صفر پیروز شد. امباپه در دقیقه ۱۱، بن‌یدر در دقیقه ۳۰، تووَن در دقیقه ۴۶ و زوما در دقیقه ۶۰ برای مدافع عنوان قهرمانی جهان گل زدند. (خلاصه این دیدار را اینجا ببینید) فرانسه و ترکیه با ۹ امتیاز پیشتازهای این گروه هستند. در همین گروه، ایسلند در خانه‌اش مقابل ترکیه به برتری ۲ بر یک رسید و آلبانی یک بر صفر از سد مولداوی گذشت.

برتری ایتالیا با مانچینی در شب آتش‌بازی ژرمن‌ها

در گروه I قزاقستان ۴ بر صفر سن‌مارینو را برد، بلژیک با سه گل از سد اسکاتلند گذشت (خلاصه این بازی را اینجا ببینید) و روسیه یک بر صفر قبرس را برد. در جدول این گروه بلژیک ۱۲ امتیازی مقتدرانه پیشتاز است.

برتری ایتالیا با مانچینی در شب آتش‌بازی ژرمن‌ها

در گروه E هم اسلواکی در زمین جمهوری آذربایجان به برتری ۵ بر یک رسید و مجارستان یک بر صفر ولز را برد. در جدول این گروه اسلواکی ۹ امتیازی صدرنشین است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی