۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پل پوگبا ستاره گران‌قیمت فرانسوی منچستریونایتد زندگی خصوصی جالبی دارد، او عشق ماشین و کارهای لاکچری است و البته مادرش را خیلی دوست دارد.

خبرورزشی/ کارن فیروزی؛ پل پوگبا ستاره گران‌قیمت فرانسوی که این روز‌ها فعلاً بازیکن منچستریونایتد است به شدت هوای مادرید به سرش زده. او به تازگی در تور پیش‌فصلی که راهی آسیا شده گفته به دنبال تجربه چالش جدیدی است و همه رسانه‌ها خبر می‌دهند چالش جدیدی که پوگبا از آن دم می‌زند «رئال‌مادرید» است. او که سال ۲۰۱۶ با رقم ۸۹ میلیون پوند به عنوان گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ راهی یونایتد شده حالا دوباره می‌تواند با رقم درشت دیگری تغییر مسیر بدهد و این بار از منچستر راهی مادرید شود. دستمزد لوکسی که پل پوگبای ۲۶ ساله در این چند ساله در دنیای فوتبال به دست آورده کاری کرده که او زندگی سوپرلوکسی هم برای خودش رقم بزند و متفاوت‌تر از دیگر ستاره‌های دنیای فوتبال زندگی کند؛ او برندباز است و برای لباس‌هایی که می‌پوشد هزینه قابل تأملی می‌کند. از سوی دیگر خانه مجللی دارد و علاوه بر کلکسیون گران‌قیمت اتومبیلش یک جت شخصی هم دارد که مسافرت‌هایش را با همان جت ترتیب می‌دهد.

از رولز رویس تا فراری
پوگبا هم مثل دیگر ستاره‌های دنیای فوتبال کلکسیون ماشین‌های گران‌قیمت را دارد؛ مجموع اتومبیل‌هایی که فعلاً در پارکینگ خانه او پارک شده‌اند رقمی نزدیک به ۶/۱ میلیون پوند است. گران‌قیمت‌ترین اتومبیلی که او سوارش می‌شود رولز رویس است که رقمی معادل ۲۹۰ هزار پوند دارد. بعد از رولز رویس دیگر ماشین گران‌قیمتی که این بازیکن ۲۶ ساله فرانسوی سوارش می‌شود لامبورگینی آونتادور است که صفر تا صد را می‌تواند در عرض ۳ ثانیه برود. رقم این اتومبیل سفیدرنگ او ۲۷۱ هزار پوند برآورد شده است. رنگ‌های زرد و قرمز هم در کلکسیون پل دیده می‌شود؛ او یک فراری ۸۱۲ زرد رنگ به ارزش ۲۶۰ هزار پوند دارد که هر موقع هوای ماشین‌های رنگ متفاوت به سرش بزند سوار آن می‌شود. پوگبا اگر نیاز به راحتی بیشتر داشته باشد می‌تواند سوار بنتلی فلایینگ اسپر چهار در بشود و با خیال راحت کارهایش را انجام بدهد. آئودی آراس ۶، مازراتی چهار در و مرسدس جی ال اس مشکی اش را هم نباید نادیده گرفت. البته او زمانی که قصد رفتن به اولدترافورد را داشته باشد هم از اتومبیل شورولت قرمزرنگی که اسپانسر باشگاه در اختیارش گذاشته استفاده می‌کند.

خانه گران‌قیمت
از ماشین‌های لوکس او که عبور شود نوبت به خانه مجللی می‌رسد که این روز‌ها در آن سکونت دارد. او بعد از پیوستن به منچستریونایتد نزدیک به ۶ ماهی را در هتل زندگی کرد تا سپس به خانه رؤیاهایش برسد. در نهایت هم یک خانه فوق‌مدرن پنج خوابه پیدا کرد و توانست با رقمی کمتر از رقم اول که ۴۹/۳ میلیون پوند بود آن را به قیمت ۹/۲ میلیون پوند بخرد. خانه او مجهز به استخری فوق العاده، حمام و فضایی مدرن برای تعویض لباس است. دیواری شیشه‌ای استخر را از خانه جدا می‌کند و این همان اولین چیزی است که وقتی یک مهمان به خانه پوگبا می‌رود می‌تواند ببیند. آشپرخانه هم آن‌قدر بزرگ است که انگار کل خانه را در بر گرفته، با این حال برای سرو غذا او می‌تواند روی دو سالن بسیار بزرگی که در اختیار دارد حساب کند. علاوه بر اینها، یک سالن مختص بازی و سرگرمی و ۵ اتاق خواب مذکور هم موجود هستند. تمامی این اتاق‌ها به حمام‌های اختصاصی مجهز هستند؛ ضمن اینکه اتاق‌های اصلی متعلقات ویژه برای لباس‌های زیادی دارند که قرار است این ستاره فرانسوی آن‌ها را به تن کند. البته اگر پوگبا به سرش بزند که آشپزی کند نیازی نیست خودش دست به کار شود، چون آشپزی ایتالیایی دارد که می‌تواند غذا‌ها را برایش به خوشمزه‌ترین طعم ممکن آماده کند.

گران‌قیمت مثل لباس‌ها
زمانی که پل پوگبا مجبور نباشد لباس‌های اسپانسر اصلی اش یعنی آدیداس را به تن کند، سراغ برند‌های گران‌قیمت و البته متنوعی می‌رود. بیشترین برند‌هایی که پوگبا از آن استفاده می‌کند ژوانشی، بالمن، بلان سسه، امیری، دولچه گابانا، لوبوتن و مزون مارگیلاست. معمولاً هم رنگ لباس‌ها و کت و شلوار‌هایی که به تن می‌کند با آرایش مویش یکسان است تا این‌طوری هارمونی بیشتری داشته باشد. کت و شلوار مشکی طلایی که در مراسم توپ طلای ۲۰۱۵ به تن کرده بود دولچه گابانا و ارزش آن ۲ هزار و ۵۵۴ پوند بود. در ژانویه هم او کت و شلواری طوسی به تن کرد که همه جایش نوشته شده «لا پیوش». این همان لقبی بود که یوونتوسی‌ها به این بازیکن فرانسوی، زمانی که برای‌شان بازی می‌کرد داده بودند. پوگبا البته عاشق برند گوچی هم است؛ او به تازگی کاپشن بهاره‌ای از این برند ایتالیایی به تن کرده که قیمتش ۱۶۱۰ پوند است. علاقه او به جواهرات هم که همچنان پابرجاست؛ از گوشواره‌ها گرفته تا دکمه سر آستین‌های طلایی و آویز‌های گران‌قیمتی که معمولاً به ساک‌هایش متصل هستند. او به تازگی دست به ابتکار ویژه‌ای هم زده و قرار است لباس‌ها و زیورآلاتی انحصاری تولید کند تا از این پس بیشتر از برند اختصاصی اش استفاده کند.

جت شخصی
اگر پل قرار باشد به سفر برود و کار‌های تجاری و تبلیغاتی اش را انجام بدهد ترجیح می‌دهد این سفر‌ها را به لوکس‌ترین شکل ممکن برگزار کند. غالباً هم علاقه‌مندانش را از طریق اینستاگرام که ۳۵ میلیون فالوور در آن دارد خبر می‌کند. پوگبا بیشترین سفر تفریحی که می‌رود به مقصد لس‌آنجلس است و معمولاً مینو رایولا مدیر برنامه‌هایش را هم در یکی از این سفر‌ها، ملاقات و بعضاً همراهی می‌کند. اگر قرار باشد او به سفر برود حتماً سوار جت شخصی اش می‌شود تا راحتی و آسودگی اش به هم نریزد.

زندگی شخصی
تا اینجا اطلاعات بسیار کمی درباره زندگی شخصی پوگبا و اینکه مادر فرزندش چه کسی است منتشر شده است. با این حال این روز‌ها او بیشتر کنار ماریا زولای سالوئس، یکی از مدل‌های معروف دیده می‌شود و به نظر می‌رسد با یکدیگر نامزده کرده‌اند. شایعه ازدواج آن‌ها هم زمانی بیشتر شد که این مدل ۲۵ ساله در اینستاگرام فامیلش را به پوگبا تغییر داد و خودش را زولای پوگبا معرفی کرد. ماریا در جام جهانی روسیه هم روی سکو کنار دیگر همسران و نامزدان بازیکنان تیم ملی فرانسه دیده شد. برادر‌های پوگبا هم بازیکن فوتبال هستند. فلورانتن برای آتلانتا یونایتد در MLS بازی می‌کند و ماتیاس هم این روز‌ها برای یک تیم در دسته سوم فرانسه به میدان می‌رود. یئو، مادر پوگبا را هم هرگز نباید نادیده گرفت. او همیشه کنار سه فرزندش بوده است. پوگبا هم هر بار که فرصتی دست می‌دهد از مادرش به خاطر تربیت و بزرگ کردن بچه‌ها تشکر ویژه می‌کند. پدر پوگبا، فوسو آنتوان پوگبا هم سال ۲۰۱۷ و در سن ۷۹ سالگی پس از مبارزه با بیماری درگذشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی