۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران باشگاه رئال مادرید در پی معاوضه بال ولزی خود با ستاره خط میانی شیاطین سرخ هستند.

به گزارش  خبرورزشی، نشریه اسپانیایی «مارکا» گزارش داد باشگاه رئال مادرید همچنان در پی به خدمت گرفتن پل پوگبا از منچستریونایتد است و قصد دارد گرث بیل را وارد این معامله کند. مدیران باشگاه منچستریونایتد تا کنون حاضر به مذاکره بر سر هافبک فرانسوی خود نشده‌اند، اما گفته می‌شود در صورت دریافت پیشنهادی ۱۵۰ میلیون یورویی پای میز مذاکره خواهند آمد.

مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پل پوگبا اخیراً دو بار به شهر منچستر سفر کرده تا قصد این هافبک فرانسوی برای ترک اولدترافورد را به اطلاع سران باشگاه منچستریونایتد برساند. در سوی دیگر مدیران باشگاه رئال مادرید سعی کرده‌اند با هیئت مدیره باشگاه منچستریونایتد وارد مذاکره شوند که مدیران منچستریونایتد حاضر به این کار نشده‌اند.

انتظار می‌رود پوگبای ۲۶ ساله روز جمعه به هم‌تیمی‌هایش در تمرینات پیش‌فصل ملحق شود. این هافبک فرانسوی که تا سال ۲۰۲۱ با منچستریونایتد قرارداد دارد و دستمزد سالیانه‌ای معادل ۱۵ میلیون یورو از این باشگاه دریافت می‌کند، اخیراً از علاقه‌اش به ترک اولدترافورد به منظور کسب تجربه و چالشی جدید سخن گفت.

در سوی دیگر به نظر می‌رسد که گرث بیل ۲۹ ساله جایی در برنامه‌های فصل آینده زین‌الدین زیدان ندارد، از این‌رو جدایی وی از جمع سفیدپوشان مادریدی در این تابستان محتمل است. او در ۶ فصل گذشته عملکردش همراه با فراز و نشیب و البته مصدومیت‌های زیادی بوده است، اما با کهکشانی‌ها ۱۴ عنوان قهرمانی از جمله یک قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی