نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه یوونتوس هنوز امیدوار است مائورو ایکاردی را جذب کند تا این مهاجم آرژانتینی به ناپولی نرود.

به گزارش  خبرورزشی، باشگاه یوونتوس برای ممانعت از رفتن مائورو ایکاردی به ناپولی به او یک پیشنهاد داده است.

ایکاردی بعد از اختلافاتی که فصل گذشته میان او و باشگاه اینتر رخ داد، در لیست بازیکنان فروشی این تیم قرار گرفته و سرمربی جدید تیم آنتونیو کونته هم گفته که نیازی به او ندارد. با این وجود پیدا کردن یک مقصد جدید برای ایکاردی سخت است و این در حالی است که اینتر حاضر است او را در ازای 60 میلیون یورو که پنجاه میلیون یورو کمتر از رقم غرامت فسخ قراردادش است، بفروشد.

طبق ادعای اسکای اسپورت ایتالیا، تازه‌ترین پیشنهادی که ایکاردی دریافت کرده از جانب باشگاه ناپولی بوده که به او حقوق 10 میلیون یورو در سال را پیشنهاد کرده و علاوه بر آن آماده پرداخت رقم مدنظر باشگاه اینتر هم هست. به این ترتیب ظاهراً ایکاردی که پیش از این بر پیوستن به یوونتوس تأکید داشت، وسوسه شده است که پیشنهاد ناپولی فکر کند.

گویا همین موضوع هم سبب شده که فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس به منطقه ایبیسا، جایی که ایکاردی و مدیربرنامه‌هایش حضور دارند سفر و به او توصیه کند که قبل از اتخاذ هر تصمیمی از جمله ارائه وعده به اینتر یا پذیرش پیشنهاد ناپولی، صبر کند تا بانوی پیر دو مهاجم فعلی خود گونسالو ایگواین و ماریو مانژوکیچ را بفروشد و هزینه خرید مهاجم سابق سامپدوریا را تأمین کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی