۰
چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دنی آلوس، مدافع برزیلی و باتجربه ممکن است فصل بعد در منچسترسیتی بازی کند.

گوآردیولا شاگرد با تجربه‌اش را به منچستر می‌برد؟! به گزارش خبرورزشی، چند روز پیش دنی آلوس، مدافع برزیلی اعلام کرد دوران ۲ ساله حضورش در پاری‌سن‌ژرمن به پایان رسید و این بازیکن به زودی راهی تیم دیگری می‌شود. طی همین چند روز اخبار زیادی در مورد آینده دنی آلوس شنیده شده و حالا GloboEsporte مدعی شد ممکن است وی فصل بعد راهی لیگ برتر شود.
بعد از سپری کردن تعطیلات پس از سپری کردن یک کوپای فوق‌العاده و فتح این رقابت‌ها با لباس تیم ملی برزیل، دنی آلوس آماده شنیدن پیشنهادهای جدید بوده و به نظر می‌رسد سیتی نیز وارد کورس رقابت برای خرید او شده است.
دنی آلوس در ابتدا علاقه‌مند بود راهی بارسلونا شده و دوباره برای تیم سابقش بازی کند، اما هنوز آبی‌وناری‌ها پیشنهادی رسمی برای جذب وی ارسال نکرده‌اند که البته بعید است این اتفاق در هفته‌های آتی هم رخ دهد.
چند روز قبل نشریات ایتالیایی مدعی شدند اینتر نیز خواهان جذب دنی آلوس است. در روز‌های اخیر این بازیکن مصاحبه‌هایی جالب در مورد رابطه‌اش با پپ گواردیولا در دوران حضور در بارسلونا داشت و باید دید بعد از ۷ سال، آیا دوباره زمینه همکاری آن‌ها مهیا خواهد شد یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی