نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این میلان جدید است؛ هر سال مدیران میلان این حرف را می‌زنند که این تیم، یک تیم جدید است، اما در سال‌های اخیر همیشه نتیجه شبیه هم بوده است: ناکامی و ناامیدی، هم برای تیم و هم برای هواداران.

شروع پرهیجان روسونری با مربی جدید به گزارش   خبرورزشی، حدود سه هزار هوادار متعصب میلان در تمرین این تیم حضور پیدا کردند و با پوشیدن لباس‌های متحد و البته راه انداختن دود قرمز در ورزشگاه و سروصدای فراوان و تشویق‌های مداوم، جو خاصی را به اولین تمرین میلان تحت نظر مربی جدید این تیم بخشیدند.

سال‌ها از آخرین افتخار‌آفرینی‌های میلان گذشته و این تیم چندین سال است که به جام ارزشمندی دست پیدا نکرده، اما شور و شوق هواداران این تیم یا میلانیستا هرگز کم نشده و آن‌ها از تشویق و حمایت تمام‌عیار خود به هیچ عنوان دست برنمی‌دارند.

در این تمرین مدیران میلان هم حضور داشتند و عملکرد تیم را نظاره می‌کردند و همین موضوع یعنی حضور چهره‌هایی مثل اسکارونی و مالدینی از کادر مدیریتی میلان و اسطوره‌ای، چون فرانکو بارسی باعث شده بود فضایی ویژه و پر از انرژی در تمرین میلان دیده شود. فراموش نکنید این تیم علاوه بر تمام ناکامی‌هایی که این چند سال اخیر تجربه کرده همین امسال هم با حکم یوفا از حضور در لیگ اروپا محروم شده است و با این شرایط همچنان هواداران تیم ریشه‌دار میلان، اینچنین حامی تیم خود هستند.

شروع پرهیجان روسونری با مربی جدید

سال گذشته هم البته در ابتدای فصل هواداران به تمرینات میلان می‌رفتند، اما شدت استقبال به هیچ عنوان در این حد و حدود سه هزار نفر برای یک تمرین نبود. روزنامه گاتزتا دلو اسپورت گزارشی ویژه در این مورد نوشته و توضیح داده که طرفداران میلان همچنان هستند، مثل همیشه پرشور، داغ و پرهیجان، برای تماشای تمرین یک گروه دیگر از بازیکنان که قرار است در تمرینات کار‌های بدنسازی، کار با توپ و روال عادی تمرین را انجام دهند، اما انگار همین حرکات هم برای طرفداران عاشق میلان، جذاب هستند.

جامپائولو، سرمربی جدید میلان حالا و با حضور این طرفداران بیشتر با فضای کار در میلان آشنا شده و متوجه شده که چه مسئولیت سنگینی را مقابل این هواداران برعهده دارد. او خودش در اولین مصاحبه‌های خود گفته‌: «میلان هواداران میلیونی دارد. روسونری همچنان یکی از پرطرفدارترین تیم‌های جهان به شمار می‌رود و این را از پیام‌هایی که در همین مدت دریافت کرده‌ام به خوبی متوجه شده‌ام. تاریخ تیم را درک کرده‌ام و اینکه برنده شدن با این تیم چه معنایی دارد. جاه‌طلبی و خواسته‌های بزرگ را در گوشه گوشه این تیم احساس می‌کنم.»

میلان امیدوار است امسال با حضور مربی و مدیران جدید، به سال‌ها ناکامی‌اش در فوتبال ایتالیا پایان دهد و در حد تیم مدعی قهرمانی ظاهر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی