نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین ماهینی، شایان مصلح و مهدی شریفی از جمله نفراتی هستند که هنوز ماندنشان در پرسپولیس قطعی نیست و به قول معروف در لیست انتظار به سر می‌برند.

به گزارش خبرورزشی،  باشگاه پرسپولیس با جذب محمد‌حسین کنعانی‌زادگان باید یک بازیکن بزرگسال خود را از لیست خارج کند، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. این در حالی است که این باشگاه در نظر دارد حداقل دو بازیکن دیگر به خدمت بگیرد. با این شرایط اردوی ترکیه آخرین فرصت برای چند سرخپوش خواهد بود تا خود را به کالدرون ثابت کرده و در تیم ماندنی شوند. شنیدیم حسین ماهینی، شایان مصلح و مهدی شریفی از جمله نفراتی هستند که هنوز ماندنشان در پرسپولیس قطعی نیست و به قول معروف در لیست انتظار به سر می‌برند.
۱- حسین ماهینی؛ کاپیتان دوم پرسپولیس که رباط صلیبی عمل کرده در دیدار تدارکاتی مقابل نیروی‌زمینی پس از یک برخورد ساده با بازیکن حریف زانویش را گرفت و از زمین خارج شد. فوتبالی‌ها یک مثال دارند که وقتی بازیکنی رباط صلیبی پاره کرده و عمل می‌کند به مثابه چینی بندزده است. ماهینی که اتفاقاً بازیکن خوش‌اخلاقی هم محسوب می‌شود در آستانه ۳۴ سالگی این عمل سخت را پشت سر گذاشته است. این موضوع به گوش کالدرون هم رسیده و بر این اساس از سیامک نعمتی کنار مهدی شیری به عنوان دفاع راست بهره می‌برد. ماندن حسین ماهینی در پرسپولیس با وجود داشتن قرارداد امر دشواری است مگر آن که...
۲- شایان مصلح؛ این مدافع چپ پا که قابلیت بازی در دفاع چپ و وسط را دارد نیز از مشکل مصدومیت رنج می‌برد. شایان در اکثر تمرینات اخیر پرسپولیس و از زمان حضور کالدرون مصدوم بوده و زیرنظر پزشکان تمرین کرده است. از آن گذشته پرسپولیس محمد انصاری را در اختیار دارد و به تازگی توانسته قرارداد محمد نادری را هم تمدید کند. دو بازیکنی که از لحاظ فنی بالاتر از شایان مصلح قرار دارند. همچنین محمدحسین کنعانی‌زادگان هم به تازگی به پرسپولیس پیوسته که در تیم ملی مدافع وسط است. به نظر شما با این شرایط در پرسپولیس لیگ نوزدهم جایی برای شایان مصلح وجود خواهد داشت؟
۳- مهدی شریفی؛ شماره ۱۰ پرسپولیس در گذشته بر تن بازیکنانی همچون مرحوم همایون بهزادی، کریم باوی، علی دایی، علیرضا نیکبخت واحدی و... رفته است. این پیراهن خاطره‌انگیز فصل گذشته به مهدی شریفی رسید که در نیم‌فصل حتی نتوانست یک گل به ثمر برساند. پرسپولیس اگر بتواند یک مهاجم مناسب بخرد مهدی شریفی را کنار خواهد گذاشت. گابریل کالدرون در تمرینات اخیر تیمش هم تأکید زیادی روی گلزنی شاگردانش داشته است. او مهاجم گل‌نزن را تحمل نمی‌کند و مهدی شریفی البته در اردوی ترکیه فرصت دارد با تمرینات بهتر و گلزنی در بازی‌های دوستانه خودش را به سرمربی آرژانتینی تحمیل کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی