نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد خریدهای تهاجمی این تیم طی سال های اخیر انتقاد داشت.

به گزارش   خبرورزشی ، کریم باقری دستیار ایرانی گابریل کالدرون به مدت ۴ سال با برانکو ایوانکوویچ همکاری داشت و در این مدت، اتفاقات بسیار خوبی برای پرسپولیس رقم خورد؛ کسب ۳ قهرمانی و یک نایب قهرمانی در لیگ، رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا و به دست آوردن قهرمانی جام حذفی در کنار سه قهرمانی در سوپرجام ازجمله مهم‌ترین دستاورد‌های پرسپولیس طی سال‌های اخیر بود.
اما باقری در تازه‌ترین مصاحبه خود، انتقادی را نسبت به خرید‌های باشگاه که با نظر برانکو بوده، به زبان آورد. موضوعی که البته کاملا منطقی به نظر می‌رسد.
آقا کریم که به تشریح نقاط ضعف تیم پرداخت، گفت: «مسئولان باشگاه به دنبال جذب مهاجم هستند و باید با وسواس بازیکن مهاجم را انتخاب کنند. باید تلاش کرد تا بهترین‌ها به پرسپولیس بیایند چرا که در سال‌های اخیر مهاجم خوب خارجی جذب پرسپولیس نشده است.»
اشاره او به جذب بازیکنان بی کیفیتی مثل ماریو بودیمیر، گادوین منشا، ولادیمیر پریوموف، جری بنستون و... بود. خرید‌هایی که کمک شایانی به سرخپوشان نکرد و هیچ کدام نتوانستند نظر مساعد هواداران را در پی داشته باشند. حتی برانکو نیز از این خرید‌ها شاکی بود؛ به عنوان مثال اصلاً دلش نمی‌خواست بنستون و منشا را در تیمش داشته باشد و از سوی دیگر، به دنبال مهاجمی مثل عمر السوما برای پرسپولیس بود که البته بودجه باشگاه، این اجازه را به او نمی‌داد.
حالا کریم باقری امیدوار است روند خرید‌های بد خارجی در خط حمله برای پرسپولیس به پایان برسد و باشگاه بتواند مهاجمان خوبی را به لیست کالدرون اضافه کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی