نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اکبر ایمانی هافبک آذری‌زبان تراکتور اعتقاد دارد با توجه به روند تمرینی، سرخپوشان می‌توانند برای تبریز یک قهرمانی در لیگ برتر هدیه بیاورند.

به گزارش خبرورزشی،  اکبر ایمانی در فصل قبل، آمار خوبی از خود بر جای گذاشت، در مورد وضعیت تیم در اردوی ترکیه گفت: «اردوی ما در منطقه‌ای بسیار خوب و خوش آب و هوا برگزار می‌شود. همه ما از امکانات این کمپ رضایت داریم و فکر می‌کنم مصطفی دنیزلی هم راضی باشد. اینجا آمدیم تا تلاش زیادی کنیم و خودمان را نشان بدهیم تا در طول فصل با آمادگی زیادی بازی‌ها را دنبال کنیم.»
ایمانی اضافه کرد: «در حال حاضر امکانات فوق العاده‌ای داریم و تمرینات سختی را سپری می‌کنیم. با این روند و البته تاکتیک‌های جالبی که مصطفی دنیزلی دارد، بدون شک می‌توانیم در فصل جدید به سمت قهرمانی برویم. می‌توانم این را بگویم که نوبت قهرمانی تراکتور فرارسیده و می‌خواهیم با تیم خوبی که داریم، این اتفاق بزرگ را رقم بزنیم. ما دنبال شاد کردن هواداران هستیم و می‌دانم هیچ چیز به اندازه قهرمانی در لیگ، مردم را خوشحال نمی‌کند.»
این هافبک که سابقه بازی ملی را نیز در کارنامه دارد، افزود: «همین حالا هم تیم‌مان پر از ستاره است، اما فکر می‌کنم با چند بازیکن دیگر، تراکتور کامل و پرستاره شود و در فصل آینده بتوانیم دست به کار‌های بزرگی بزنیم. فصل قبل هم باید قهرمان می‌شدیم، اما به خاطر حواشی و مسائلی که به وجود آمد، از خواسته‌مان دور شدیم ولی در لیگ نوزدهم فقط برای قهرمانی، فصل را شروع می‌کنیم.»
او در نهایت گفت: «دلم برای بازی در ورزشگاه پر از تماشاگر یادگار امام و شنیدن شعار‌های حمایتی هواداران تنگ شده و دوست دارم بار دیگر در یادگار بازی کنم تا شاهد آن شور و هیجان باشم. هواداران در این فصل باید بیشتر از گذشته به ما انرژی بدهند و تیم خودشان را تشویق کنند. ما آماده شروع لیگ هستیم و طرفداران تراکتور هم باید کاملاً خود را مهیا کنند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی