نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن آخرین وضعیت سه بازیکن سرباز این تیم را تشریح کرد.

به گزارش خبرورزشی، ذوب‌آهن طی دو فصل اخیر مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر و احسان پهلوان را با وجود  پشت سر گذاشتن خدمت سربازی دراختیار نداشت.
مشکلاتی که برای صدور کارت پایان خدمت سه ستاره ذوب‌آهن وجود داشت، موجب شد تا مهدی‌پور، اسماعیلی‌فر و پهلوان شرایط مبهمی برای ادامه همکاری با ذوب در ابتدای فصل داشته باشند، ولی ظاهرا با پیگیری باشگاه اصفهانی این موضوع حل شده است.
سعید آذری درباره آخرین وضعیت سرباز‌های ذوب‌آهن گفت: دو روز قبل جلسه‌ای را با سردار کمالی داشتیم که باید فوق العاده از ایشان تشکر کنم؛ کار‌های احسان پهلوان برای سربازی تمام شد و طی یکی، دو روز آینده به جمع ما ملحق می‌شود.
او پیرامون وضعیت دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی مهدی‌پور عنوان کرد: با توجه به محبت‌هایی که قبلاً هم توسط ستاد کل نیرو‌های مسلح از قهرمانان ملی پوش و نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه آسیا وجود داشته، قرار شد مهدی‌پور و اسماعیلی‌فر هم با توجه به سابقه قبلی که برای احمد نوراللهی نیز وجود داشت، در لیگ قهرمانان کنار ما باشند.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن یادآور شد: مقرر شد دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی‌پور نیز سریعا با صدور امریه ورزشی به جمع ما ملحق شوند.
آذری عنوان کرد: تمام تلاش عزیزان ما در ستاد کل نیرو‌های مسلح این بود که دو قهرمان خوب و ارزشمند ما مقابل الاتحاد عربستان حضور داشته باشند؛ البته حضورشان در زمین بسته به سطح آمادگی جسمانی و نظر سرمربی تیم است، ولی فکر می‌کنم کار‌های حضورشان در تیم انجام شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی