۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تصور کنید در ایران هم مردم بخواهند مدیران باشگاه‌ها را انتخاب کنند. آنچه مسلم است در آن صورت هیچ‌کدام از مدیرانی که نظر وزارت ورزش روی آن‌ها مثبت است انتخاب نمی‌شوند.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ در اسپانیا برای انتخاب رؤسای رئال و بارسا از هواداران رسمی این باشگاه‌های بزرگ (که کارت رسمی باشگاه را دارند) نظر می‌پرسند و در واقع با رأی مردم و هواداران رؤسای باشگاه و تصمیم‌گیرندگان اصلی انتخاب می‌شوند. طبعاً رئیسی هم که با رأی مردم انتخاب می‌شود، سعی می‌کند نظرات آن‌ها را تأمین کند و مثلاً در نقل و انتقالات بازیکنان محبوب آن‌ها را حفظ کرده و ستاره‌هایی که مردم و کادر فنی می‌خواهند را جذب کند. در واقع مکانیزم انتخاب رؤسا و مدیران کاملاً مردمی است درست برخلاف اینجا که وزیر ورزش مدیران را انتخاب می‌کند و در نهایت هم خودش توهین می‌شنود و هم مدیرانی که انتخاب کرده!
حالا تصور کنید در ایران هم مردم بخواهند مدیران باشگاه‌ها را انتخاب کنند. آنچه مسلم است در آن صورت هیچ‌کدام از مدیرانی که نظر وزارت ورزش روی آن‌ها مثبت است انتخاب نمی‌شوند. شاید بگویید باز هم گزینه خیلی خوبی نیست که مردم انتخاب کنند، ولی به هر حال هر چه هست شرایط از اینکه امروز می‌بینیم بهتر می‌شود. حداقل اینکه مردم وقتی خودشان یک مدیر را انتخاب کنند کمتر علیه او تجمع می‌کنند و به خاطر یک بازیکن علیه وزیر و وکیل و مدیر و... بدترین شعار‌ها را نمی‌دهند.
تجمعات امروز مسلماً نتیجه تصمیمات و انتخابات غلط دیروز است. البته وزیری که می‌گوید: صدبار گفته‌ام استقلال و پرسپولیس امسال واگذار می‌شوند، خودش هم به ستوه آمده و خوب می‌داند که اگر مدیران فعلی را هم برکنار کند و نفرات جدیدی بیاورد، چون باید باز هم همسو با سیاست‌های دولت باشند، وضع همین می‌شود که هست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی