۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم جدید صنعت نفت به خبرورزشی گفت: اقدام جدید ویلموتس با دعوت از بازیکنان خوب لیگ، پنجره امید جدیدی به روی بازیکنان شایسته لیگ باز کرد.

آل‌کثیر‌: اسکوچیچ مربی‌ای با افکار تهاجمی است

به گزارش خبرورزشی، عیسی آل‌کثیر، مهاجم جدید صنعت نفت در خصوص شرایط تیم جدیدش و اهدافش در این تیم با ما به گفتگو نشست.
* قرار شده با چه شماره‌ای در تیم جدیدت بازی کنی؟
من قصد داشتم شماره ۱۰ را برتن کنم، اما چون این شماره بر تن کاپیتان تیم است شماره ۷ را برتن می‌کنم. شماره ۷ را خیلی دوست دارم و در تیم پیکان هم که بودم این شماره را برتن می‌کردم.
* افکار و تفکرات اسکوچیچ تهاجمی است یا تدافعی؟
افکار مربی جدیدمان تهاجمی است و اسکوچیچ مربی رو به جلو و خوبی محسوب می‌شود. ایشان در طول تمرین با جدیت و سختکوشی زیادی تیم را تمرین می‌دهد و از هر نظر مربی قابلی است.
* صنعت نفت برای لیگ نوزدهم تیمی مدعی است؟
بازیکنان و مربی خوبی داریم و با توجه به تماشاگران خوبی که داریم نهایت تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا بهترین رتبه ممکن را کسب کنیم، اما در مجموع برای مدعی شدن یک تیم باید از هر نظر کامل باشد و امکانات خوبی هم وجود داشته باشد.
* قادر هستی برای تیم جدیدت گل‌های زیادی بزنی؟
من تمام تلاشم را انجام می‌دهم که تعداد گل‌هایم را دو رقمی کنم و از آنجا که تیم‌مان پر تماشاگر است به زدن تعداد گل‌های زیادی برای تیمم خیلی امیدوارم.
* ویلموتس تعدادی از بازیکنان لیگ را به تیم ملی دعوت کرد؛ تو هم امیدواری به تیم ملی دعوت شوی؟
زمان کی‌روش فقط یک تعداد خاصی بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شدند؛ اقدامی که بازیکنان لیگ را افسرده کرده بود، اما اقدام جدید ویلموتس با دعوت از بازیکنان خوب لیگ، پنجره امید جدیدی به روی بازیکنان شایسته لیگ باز کرد. من خیلی امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم و برای رسیدن به این مهم تمام تلاشم را انجام خواهم داد.
* برنامه روز‌های آینده صنعت نفت چیست؟
از روز امروز اردوی تیم در تهران برگزار می‌شود تا با انجام تمرینات و یک‌سری بازی تدارکاتی از هر نظر برای لیگ نوزدهم آماده شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی