۰
پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در بازی‌هایی که تماشاگران حاشیه می‌آفرینند کمیته انضباطی باشگاه‌ها را نقره داغ می‌کند و امروز می‌توان گفت جرایمی که از سوی کمیته انضباطی برای باشگاه‌ها در نظر گرفته می‌شود به یکی از منابع درآمدی فدراسیون فوتبال تبدیل شده است.

به گزارش   خبرورزشی ، همین چندی پیش بود که کمیته انضباطی به خاطر اتفاقات رخ داده در بازی سپاهان – پرسپولیس در جام حذفی دو تیم را نزدیک به نیم میلیارد تومان (۴۷۸ میلیون تومان) جریمه نقدی کرد و اینطور می‌توان گفت با جرایمی که از سوی کمیته انضباطی برای باشگاه‌ها در نظر گرفته می‌شود آن‌ها در پایان فصل به جای دریافت پول از سازمان لیگ از محل درآمد‌های خود به خاطر تبلیغات محیطی بدهکار هم می‌شوند.
میزان جرایمی که از سوی کمیته انضباطی تعیین شده اعداد قابل ملاحظه‌ای هستند. به طور مثال اگر تماشاگری از لیزر استفاده کند دست کم باشگاه ده میلیون تومان جریمه خواهد شد. البته از آنجایی که قرار است استادیوم‌ها مجهز به دوربین تشخیص چهره تماشاگر شوند منبعد این جریمه باید از تماشاگر گرفته شود. ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی به خاطر به کار بردن لیزر در استادیوم. تماشاگر متوجه شد که شناسایی می‌شود به یقین دست به چنین کاری نخواهد شد و فصل پیش رو می‌تواند فصل پرچالشی برای تماشاگران خاطی باشد. البته که باشگاه‌ها در این زمینه باید همکاری نزدیکی با فدراسیون فوتبال داشته باشند چرا که در غیر این صورت مجبور می‌شوند جریمه را خود پرداخت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی