۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بانوی شطرنج‌باز کشورمان از عدم پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه سایپا و پرسپولیس انتقاد کرد.

سارا خادم‌الشریعه: پرسپولیس پولم را نداد
به گزارش خبرورزشی، سارا سادات خادم‌الشریعه درباره طلبش از باشگاه سایپا که با آن در لیگ برتر شطرنج شرکت بود، گفت: قرارداد هر بازیکن نزدیک به ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان بود که قرارداد سال اول کمی پرداخت شد، اما برای سال دوم این اتفاق رخ نداد. مسئولان تیم حتی به ما چک دادند، اما زمانی که می‌خواستیم آن را به بانک ببریم، پولی در حساب نبود و ممکن بود این چک برگشت بخورد.
وی با بیان اینکه چک را به باشگاه تحویل دادند، ادامه داد: هنوز که هنوز است، مبلغ ناچیزی از قرارداد مانده که می‌گویند نصفش را ببخشیم تا بقیه‌اش را پرداخت کنند. در حال حاضر کمتر از ۲۰ میلیون از مبلغ قرارداد باقی مانده است.
بانوی شطرنج‌باز کشورمان گفت: این شرایط جای سوال داشت، چون لیگ امسال بدون ۵ بازیکن برتر در هر دو بخش بانوان و مردان برگزار شد. در واقع اسم این لیگ، لیگِ برتر نیست.
خادم‌الشریعه عنوان کرد: با توجه به بدهی سایپا به شطرنج‌بازان، این تیم به مسابقات شهر‌های آسیا نیز اعزام شد که البته هیچ کدام از نفرات اعزامی عضو تیم ملی نبودند و در مسابقاتی که نفر شماره یک جدول بودند، به مقام اول رسیدند. جالب است با وجود بدهی که سایپا دارد، اما دو سال است که تیم اعزام می‌کند.
وی در پاسخ به این سوال که قصد شکایت ندارد؟ گفت: نه، بلکه باید تفاهم کنیم، اما درخواستی که از فدراسیون و وزارت ورزش دارم، این است که روی لیگ نظارت داشته باشند. باشگاه سایپا در جاده کرج است و من امسال دفعات زیادی این مسیر را رفتم و برگشتم. همان وقت و زمانی که از ما گرفته می‌شود، ارزشش را ندارد.
خادم‌الشریعه در پاسخ به این سوال که با این شرایط آیا با وجود حضور تیم‌هایی همچون پرسپولیس و استقلال و ... در فصل جدید لیگ برتر شرکت می‌کند یا خیر؟ اظهار داشت: با این شرایط اصلاً در لیگ ایران شرکت نمی‌کنم. من قبلاً هم در پرسپولیس حضور داشتم، اما آنجا هم پولم را ندادند. تنها تیمی که چند سال در ترکیبش بودم و به موقع نیز قرارداد‌ها را پرداخت کرد، پتروشیمی بندر امام (ره) بود که دیگر در لیگ شطرنج حضور ندارد. با این شرایط وقتی در لیگ آلمان و چین حضور دارم، دیگر در ایران شرکت نمی‌کنم. در واقع دوست دارم در ایران بازی کنم، اما اعصابی که به دلیل مسائل این‌چنینی از ما خورد می‌شود، ارزش ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی