نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم کالدرون بتواند امسال قهرمان ایران شود و دوباره پرسپولیس را به شانس قهرمانی در آسیا تبدیل کند.

پانادیچ: مشکل ما با پرسپولیس با داستان ژوزه متفاوت است به گزارش خبرورزشی، برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش که پس از جدایی از پرسپولیس، الاهلی عربستان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد، پس از پایان اردوی تیمش در اتریش، این روزها در جده تمرینات آماده سازی را دنبال می‌کند تا برای دیدار با الهلال در هفته آینده در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده شوند.

ایگور پانادیچ مربی پیشین پرسپولیس، در مورد شرایط الاهلی، شرایط پرسپولیس با گابریل کالدرون، کنار گذاشتن مهدی شریفی، سروش رفیعی و شایان مصلح از فهرست سرخپوشان و مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام داد که در ادامه می‌خوانید.

شرایط الاهلی در آستانه دیدار با الهلال چگونه است؟ 
اردوی خوبی را در اتریش پشت سر گذاشتیم. همچنین به نتایج خوبی هم در بازی‌های دوستانه رسیدیم و کیفیت بازیکنان‌مان ما را به ادامه کار امیدوار می‌کند. به طور حتم برای موفقیت و تاریخ‌سازی در الاهلی اینجا هستیم.

شرایط امسال پرسپولیس را چطور می‌بینید؟ 
امیدوارم پرسپولیس نتایج خوب سال‌های اخیر را دنبال کند. این تیم مربی بزرگی را در اختیار گرفته و بازیکنان خوبی هم دارد. امیدوارم دوباره پرسپولیس مانند سال‌های اخیر بتواند از قهرمانی‌های خود در فوتبال ایران دفاع کند.

خیلی‌ها مشکل شما با پرسپولیس را با مشکل مانوئل ژوزه مقایسه می‌کنند و معتقدند حل این مشکل به چند سال زمان نیاز دارد نظر شما در این رابطه چیست؟ 
مشکل ما با پرسپولیس با داستان ژوزه متفاوت است چرا که در قرارداد ما همه چیز شفاف و مشخص است و فیفا به زودی تصمیم خود را خواهد گرفت. به طور حتم مسئولان پرسپولیس بازنده این پرونده خواهند بود و فیفا به نفع ما رای خواهد داد.

پس از جدایی شما از پرسپولیس بازیکنانی مانند فرشاد احمدزاده و وحید امیری به پرسپولیس بازگشتند. اگر شما می‌ماندید بازگشت این بازیکنان را قبول می‌کردید؟ 
آنها مشکلی در آن زمان نداشتند و طبیعی بود که به خاطر پیشنهاد بهتر مالی تیم را ترک کنند. احمدزاده و امیری بازیکنان بزرگی هستند که هر تیمی خواهان آنها است و بی‌تردید می توانند به پرسپولیس کمک کنند. اگر امروز من هم سرمربی پرسپولیس بودم از بازگشت آنها استقبال می‌کردم.

آیا فکر می‌کنید که با الاهلی بتوانید قهرمان آسیا شوید؟ 
این اصلی‌ترین دلیلی بود که ما را برای حضور در الاهلی تشویق کرد. تلاش می‌کنیم و امیدوار هستیم به هدف اصلی که قهرمانی در آسیا است برسیم. همچنین به نمایش گذاشتن بازی‌های جذاب هم در اولویت الاهلی قرار دارد.

در نخستین گام هم باید به مصاف الهلال بروید. این دیدار در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا را چطور ارزیابی می‌کنید؟ 
فلسفه ما همیشه پیروزی در مسابقات است. الهلال تیم بزرگی است اما برای رسیدن به هدف‌مان باید این تیم را هم شکست دهیم.

پس از جدایی شما از پرسپولیس همه به این موضوع اذعان داشتند که مربی بعد از شما کار سختی را پیش رو دارد. آیا کار در پرسپولیس برای کالدرون پس از شما سخت خواهد بود؟ 
چرا باید اینگونه باشد؟ پرسپولیس هنوز بازیکنان خوبی دارد و قوی‌ترین تیم ایران است. این بازیکنان بودند که در این مدت نقش ویژه‌ای در موفقیت های پرسپولیس ایفا کردند و امسال هم آن‌ها در تیم حضور دارند. پرسپولیس امسال هم بهترین نتایج را خواهد گرفت.

آیا توصیه‌ای به کالدرون دارید؟ 
من نمی‌خواهم چیزی به کالدرون بگویم چرا که او مربی بزرگی است و افتخارات زیادی در کارنامه خود دارد. او سال‌ها در آسیا کار کرده و موفقیت‌های زیادی داشته است. تجربه او در پرسپولیس می‌تواند مفید باشد و برای او و پرسپولیس بهترین ها را آرزو می‌کنم. امیدوارم او بتواند امسال قهرمان ایران شود و دوباره پرسپولیس را به شانس قهرمانی در آسیا تبدیل کند.

سروش رفیعی، شایان مصلح، مهدی شریفی، سعید کریمی و ابوالفضل درویشوند از پرسپولیس کنار گذاشته شدند. نظر شما در این باره چیست؟ 
این بازیکنان نقش زیادی در موفقیت‌های اخیر پرسپولیس داشتند و ما با همین نفرات قهرمانی‌های‌مان را بدست آوردیم. البته نظر هر مربی متفاوت است. من نمی‌توانم بگویم که چرا این نفرات کنار گذاشته شدند چرا که این نظر سرمربی تیم است اما آن‌ها بازیکنان با کیفیتی هستند.

اگر بخواهید شفاف در مورد جدایی خود از پرسپولیس صحبت کنید چه توضیحی دارید؟
عرب به عنوان مدیرعامل باشگاه مقصر اصلی این موضوع  بود. از زمانی که او به پرسپولیس آمد در مورد هر موضوعی به ما دروغ گفت و و طبیعی است کار کردن با چنین فردی برای ما ممکن نباشد. حضور چنین افرادی در پرسپولیس فقط مشکل این تیم نیست بلکه مشکل کل فوتبال ایران است و این موضوع برای فوتبال شما مضر است.

صحبت پایانی با چه کسی خواهد بود؟ 
بی‌تردید صحبت پایانی من با هواداران خوب پرسپولیس است. آن‌ها همیشه در قلب من هستند، روزهای خوبی را در ایران پشت سر گذاشتم. دلم برای تمام هواداران و دوستانم در ایران تنگ شده است چرا که هواداران پرسپولیس بهترین هواداران دنیا هستند.

منبع: مدال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی