نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد مومنی به خبرورزشی گفت: این هم روش جدید قطع همکاری است. شاید فکر کردند اگر به خودم می‌گفتند یقه‌شان را می‌گرفتم و التماس می‌کردم این کار را نکنند!

به گزارش خبرورزشی، آکادمی پایه‌های باشگاه استقلال روز گذشته برای دقایقی دو مدیر داشت! محمد مؤمنی که در دفتر آکادمی نشسته بود و دیگری اصغر حاجیلو که حکم انتصابش از سوی مدیرعامل باشگاه منتشر شده بود. اتفاقی که باعث سردرگمی اصحاب رسانه هم شد. این در حالی بود که روز گذشته باز هم پیرامون موضوع آکادمی باشگاه استقلال حرف از مواردی مربوط به دریافت پول مطرح شده بود. اتفاقاً ساعتی پیش از انتشار خبر تغییر در مدیریت آکادمی برای پی‌گیری خبر تخلف مالی در آکادمی با محمد مؤمنی حرف زدیم که او درباره اتفاقات رخ داده توضیحاتی به خبرورزشی داد.

حرف‌های مؤمنی پیش از برکناری

فوتبال پاک همه هدفم در کارم است
مؤمنی ابتدا گفت: «مهم‌ترین بخش کار باشگاه آموزش خوب به بازیکنان است و می‌خواهیم فوتبالیست‌های خوبی تحویل رده‌های بالاتر بدهیم». او درباره نحوه انتخاب بازیکن به خبرورزشی گفت: «اصلاً بازیکن سفارشی نداریم. ما انتخاب نهایی را بر‌عهده سرمربیان تیم‌ها می‌گذاریم».
او بحث‌های مربوط به بروز تخلف مالی در آکادمی را رد کرد و گفت: «این مسائل را کسانی مطرح می‌کنند که پولشان را خوردند و حالا برای پر کردن جیب‌شان به استقلال برگشته‌اند. من آدمی نیستم که پول بگیرم و یا به کسی پول بدهم. این را می‌توانید از والدین بازیکنانی که امروز در تیم‌های پایه استقلال حضور دارند سؤال کنید. شرمنده سعید مراغه‌چیان هستم که الان چهار بار نوه‌اش را فرستاده ولی مربی ما او را تأیید نمی‌کند.»
او با اشاره به یک نمونه دم دست گفت: «من جلوی این افراد ایستاده‌ام و می‌ایستم. به تازگی تیم جوانان ما برای دو دیدار دوستانه با پدیده آمل راهی شمال شد. ما فقط هزینه رفت‌وآمد را خودمان دادیم و بقیه هزینه‌ها با میزبان بود. یکی از پیشکسوتان که همراه تیم بود بدون هماهنگی با ما برای انجام یک بازی بیشتر با یک تیم بابلی شماره کارت می‌دهد تا ۲۵میلیون تومان برای تیم دریافت کند و وقتی به من گفت به شدت به او معترض شدم و گفتم هر اقدامی در این زمینه باید با درخواست رسمی از باشگاه باشد ضمن این‌که ما نمی‌توانیم بیش از دو روز تیم را در شمال نگه داریم.»
مؤمنی گفت: «همین فرد که اسم خودش را پیشکسوت گذاشته از طریق دوستان رسانه‌ای‌اش برای من حاشیه درست کرده، اما از طریق روزنامه خبرورزشی می‌گویم مادامی که حتی یک ثانیه در استقلال هستم اجازه نمی‌دهم بازیکنی بدون طی کردن مراحل قانونی به تیم‌ها راه پیدا کند.»

انتشار خبر انتصاب مدیر جدید آکادمی!

مؤمنی: برکنار شدم؟ چرا به خودم نگفتند؟
ساعتی پس از این مکالمه بود که خبر انتصاب اصغر حاجیلو به عنوان مدیریت آکادمی باشگاه استقلال منتشر شد. در این حکم ضمن آرزوی موفقیت برای مدیر جدید آکادمی استقلال از زحمات محمد مؤمنی هم تقدیر شده بود. جالب این بود که وقتی دوباره با مؤمنی تماس گرفتیم خبر برکناری‌اش را از خبرورزشی شنید! او به خبرورزشی گفت: «برکنار؟ از کجا؟! از آکادمی؟ به جان بچه‌ام من از این موضوع بی‌خبرم. اتفاقاً یک ساعت پیش با هادی مباشری حرف زدم و گفت درباره موضوع آکادمی با رسانه‌ها حرف نزن! ولی هیچ حرفی در این باره با من نزد!» او حتی گفت: «مثل هر روز در دفتر آکادمی نشسته‌ام و طبق قراری که از قبل با بازیکنانی که رضا حسن‌زاده معرفی کرده بود در حال بستن قرارداد هستیم».

واکنش نهایی مؤمنی به برکناری‌اش

این هم روش جدید قطع همکاری است!
اتفاقات دیروز باشگاه استقلال یادآور موضوع برکناری وینفرد شفر در مشهد و ممانعت از حضورش در تمرین روز بعد در تهران شد! اتفاقی شبیه آن‌چه البته باعث دل‌خوری شدید سرمربی آلمانی و پسرش هم شد. وقتی برای سومین بار با محمد مؤمنی حرف زدیم تا اخبار تکمیلی را از زبانش بشنویم مشخص شد این بار تماسی با باشگاه داشته تا از صحت و سقم خبر انتصاب حاجیلو مطلع شود که به ما گفت: «دیگر مگر می‌توان کاری غیر از پذیرش انجام داد؟! اصلاً باورم نمی‌شود این رفتار با من شده است. بهتر بود خودم از طریق باشگاه می‌شنیدم که چه اتفاقی افتاده است نه این‌که شما یا دوستان دیگر به من خبر بدهید!»
او گفت: «صبح مدیرعامل را در باشگاه دیدم ولی حرفی به من نزد. این هم روش جدید قطع همکاری است. شاید فکر کردند اگر به خودم می‌گفتند یقه‌شان را می‌گرفتم و التماس می‌کردم این کار را نکنند!»

بیشتر بخوانید: مدیران استقلال بگویند از مؤمنی چه دیدند که اخراجش کردند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی