۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تراکتور- پرسپولیس یک بازی سخت برای هر دو تیم خواهد بود؛ هم برای میزبان و هم برای تیم مهمان. با این حال نمی‌توان منکر شد تراکتور برای رسیدن به پیروزی در این بازی علاوه بر انگیزه‌های عیان انگیزه‌های پنهان هم دارد.

خبرورزشی/ سیدحمید صادق زاده؛  تراکتور با مساوی شروع کرد و حالا در اولین بازی خانگی می‌خواهد دست به یک کار بزرگ بزند و پرسپولیس را شکست دهد. این بازی برای تراکتور یک بازی ۶ امتیازی است و اگر به این مهم دست پیدا کند دو امتیاز از دست رفته در بازی با نفت مسجدسلیمان جبران خواهد شد.
پرسپولیس رقیب اصلی تراکتور در مسیر قهرمانی است و البته بالعکس. هر دو تیم برای پیروزی در این دیدار باانگیزه هستند، اما تیم مصطفی دنیزلی برای کسب ۳ امتیاز در این دیدار انگیزه‌های پنهانی هم دارد. به تازگی جایزه مرد سال فوتبال ایران به علیرضا بیرانوند رسید. همچنین جایزه بهترین مدافع سال را سیدجلال حسینی برد و علیرضا بیرانواند جایزه بهترین دروازه‌بان را هم از آن خود کرد. بعد از این انتخابات تراکتور نه به طور رسمی بلکه در فضای مجازی این انتخابات را زیر سؤال برد و مدعی شد حق بازیکنان تراکتور خورده شده است. حالا شاگردان مصطفی دنیزلی برای اینکه ثابت کنند کارشناسان در انتخاب بهترین‌ها دچار اشتباه شده‌اند می‌خواهند با همه قوا در بازی با پرسپولیس به میدان بروند و این تیم را شکست دهند. به واقع آن‌ها می‌خواهند جایزه‌های خود را با شکست تیم پرسپولیس بگیرند و در استادیوم یادگار امام (ره) از سوی تماشاگران خودی تشویق شوند.
مصطفی دنیزلی به طور حتم دستور حمله می‌دهد. نه به دلیل شکست تیم پرسپولیس، سرمربی تراکتور عاشق بازی تهاجمی است. او فوتبال رو به جلو را دوست دارد و این تاکتیک هم به تراکتور کمک خواهد کرد و هم به پرسپولیس. بار‌ها و بار‌ها دیدیم که پرسپولیس در مصاف با تیم‌هایی که دفاعی بازی می‌کنند به مشکل خورده، اما در دیدار با تیم‌هایی که رو به جلو فوتبال می‌کنند ارائه‌گر نمایش خوبی است.
این بازی قصه ابتدای راه است. ۳ امتیاز بیشتر ندارد، اما حکایت این ۳ امتیاز با همه ۳ امتیاز‌ها فرق دارد، چون شرایط روحی و روانی تیم پیروز را به عرش خواهد رفت. تراکتور با درک این موضوع با همه توانمندی به میدان خواهد آمد و چشم امید به حمایت هوادارانش دارد. هر چند پیروزی در سایه بازی منطقی و هوشمندانه به دست خواهد آمد. از این بازی باید به عنوان آزمون جدی مصطفی دنیزلی و کالدرون هم نام برد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی