نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سپاهان در دیدار مقابل ماشین سازی با یک یا دو تغییر نسبت به بازی اول به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرورزشی،  سپاهان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر باید امروز از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان از ماشین سازی میزبانی کند.
سپاهانی‌ها با توجه به برد پرگل بازی قبل و صدرنشینی در جدول نیاز مبرمی به هر ۳ امتیاز این بازی خانگی دارند تا جایگاهشان را در جدول حفظ کنند و از طرفی ماشین سازی هم با توجه به پیروزی ارزشمند هفته نخست مقابل استقلال از شرایط روحی خوبی برخوردار است و حریف سرسختی برای طلایی‌پوشان خواهد بود.
سپاهان که در دیدار مقابل شاهین علاوه بر حسینی مصدوم، کی‌روش استنلی و محمد ایرانپوریان را در اختیار نداشت حالا با تیم کامل‌تری به مصاف ماشین سازی می‌رود و احتمال یک یا دو تغییر در ترکیب اصلی زیاد است.
در دروازه طلایی‌پوشان مثل همیشه شاهد حضور پیام نیازمند هستیم. در خط دفاع هم زوج ولسیانی و پورقاز حضور دارند و دفاع چپ سپاهان مثل همیشه سعید آقایی است. گزینه قلعه‌نویی برای سمت راست خط دفاعی تیمش یکی از علامت سوال‌های مهم این بازی است و با توجه به پایان محرومیت ایرانپوریان و درخشش منصوری در دیدار هفته اول باید یکی از این دو نفر بیرون بنشیند. با توجه به عملکرد خوب منصوری به نظر می‌رسد شانس او برای بازی بیشتر باشد.
مهدی کیانی مثل همیشه در قلب خط هافبک سپاهان ایفای نقش می‌کند و یک خط جلوتر ولادیمیر کومان که بهترین بازیکن سپاهان در بازی قبل شناخته شد بازی خواهد کرد. در کنار او به احتمال زیاد شاهد حضور امید نورافکن به جای محسن مسلمان هستیم. نورافکن در بازی قبل در نیمه دوم وارد زمین شد و با ارسال ۲ پاس گل چهره درخشان تیمش بود. علاوه بر مسلمان و نور افکن، محمد کریمی هم قابلیت بازی در این پست را دارد.
در خط حمله هم در کناره‌ها مثل بازی قبل شهباززاده و محبی بازی خواهند کرد، ولی به جای علی قربانی شاهد بازگشت کی‌روش استنلی به ترکیب اصلی خواهیم بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی