نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم زنیت سن‌پترزبورگ به قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از روزنامه ایزوستیای روسیه، سردار آزمون درباره مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که عصر امروز (چهارشنبه) در موناکوی فرانسه برگزار می‌شود گفت: لیگ قهرمانان اروپا رویداد بسیار مهمی برای من و دیگر بازیکنان فوتبال است. این رقابت‌ها در بالاترین سطح است و هر تیمی تلاش می‌کند تا خودش را به اثبات برساند.

مهاجم ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ درباره قرار گرفتن تیمش در سید یک قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: در فوتبال هرگز نمی‌توانید درباره مزیتی حرف بزنید. بازیکنانی که وارد میدان می‌شوند از تمام توانمندی‌های خود بهره می‌گیرند. ما هم در تیم زنیت باید سخت تلاش کنیم و تمام قدرت‌مان را به نمایش بگذاریم تا نتایج خوبی به دست آوریم.

سردار آزمون در خاتمه گفت: فرقی نمی‌کند کدام تیم در گروه زنیت قرار می‌گیرد. در لیگ قهرمانان اروپا تمام تیم‌ها عالی هستند و باید به حریفان احترام بگذاریم.

در سید یک قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا علاوه بر زنیت سن‌پترزبورگ تیم‌های انگلیسی لیورپول، چلسی و منچسترسیتی، بارسلونای اسپانیا، بایرن‌مونیخ آلمان، یوونتوس ایتالیا و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه قرار دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی