نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تراکتور می‌گوید فرقی نمی کند حریف پرسپولیس باشد یا تیم دیگری؛ باید برای موفقیت در هر بازی پیروز شویم.

دنیزلی: مصاف تراکتور و پرسپولیس مثل الکلاسیکو است به گزارش خبرورزشی، مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس حاضر شد و گفت: اگر به بازی‌های ایران در لیگ‌های سال قبل نگاه کنید، متوجه می‌شوید بازی‌ها فشرده و سختی برگزار می‌شود. رقیب ما در سال‌های قبل قهرمانی های زیادی داشته است. در هفته دوم چنین بازی برای هر دو تیم سخت است. ما در هر بازی برای ۳ امتیاز می‌جنگیم.

وی ادامه داد: فرقی نمی کند پرسپولیس باشد یا تیم دیگری؛ باید برای موفقیت در هر بازی پیروز شویم. در بعضی بازی‌ها رقابت فشرده‌تر و تنگاتنگ‌تر است و دیدار پرسپولیس و تراکتور از این دسته است زیرا دو تیم محبوب و قدرتمند ایران به مصاف هم می‌روند.

سرمربی تراکتور افزود: سعی می‌کنیم هوادارانی که فردا به ورزشگاه می‌آیند را خوشحال کنیم و چیزی که در ذهنشان هست را موقع رفتن از استادیوم به حقیقت تبدیل کنیم. فردا با این تفکر به میدان خواهیم رفت و چیزی که در ذهن داریم را در زمین پیاده می کنیم. منتظر استقبال پرشورها هستیم و امیدوارم بازیکنان با عملکردشان نتیجه را به نفع ما رقم بزننند. من از حساسیت بازی فردا خبر دارم. این رقابت همانند رقابت رئال مادرید و بارسلونا در ایران است زیرا تمام کشور نظاره‌گر آن خواهد بود. البته پخش این بازی تنها به ایران خلاصه نمی‌شود و کانال‌هایی از ترکیه به ایران خواهند آمد تا این دیدار را گزارش کنند.

دنیزلی درباره لیست ۱۸ نفره تیمش گفت: بعضی از نفرات را در اختیار نخواهیم داشت. از اکبر ایمانی و مازولا نمی توانیم در این دیدار استفاده کنیم. اشکان دژاگه در اواسط هفته مصدوم شد اما تا فردا منتظر او خواهیم ماند. تراکتور با ۱۱ نفر فردا وارد زمین می‌شود هیچ کم و کسری‌ای نخواهد داشت.

سرمربی ترکیه‌ای تراکتور درباره بازیکنانش گفت: خیلی وقت است که مشغول کار با آن‌ها هستم و بعضی از آن‌ها دیر به تیم اضافه شده‌اند. دیروز هم گفتم نقل و انتقالات از چیزی که انتظار داشتیم دیرتر انجام شد. به بازیکنانم در رقابت فردا اطمینان دارم و یک بازی عقلانی خواهیم داشت. از لحاظ روانی می‌دانیم که پرسپولیس تیم خوبی است و در سال‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده است.

او درباره مهاجم جدید تیمش گفت: فرچونه دیر به تیم اضافه شده است و برای شناختن زبان تیم، زمان کافی برایش وجود نداشت. به هر حال هم بازیکنان و تیم می‌توانند این زمان را به حداقل برسانند و همه ما در این زمینه به تیم کمک می‌کنیم. کادر تیم برای بازی فردا ۲۰ نفره است.

دنیزلی درباره نقاط ضعف و قوت پرسپولیس گفت: همه می دانند که آن‌ها قوی هستند اما هر تیمی نقاط قوت و ضعفی دارد که ما آن را بررسی کردیم. تراکتور من با این تفکرات از هفته پنجم به شرایط آرمانی نزدیک می شود.

او درباره عدم توازن تیمش و ازدیاد بازیکن در خط هافبک گفت: از هر بازیکن می‌توان درپست‌های مختلف بازی گرفت. فوتبالیست نباید به یک پست محدود شود. من تاکنون چند بار پست بازیکن ها را عوض کردم و حتی آن‌ها هم انتظار چنین انرژی از خود در پست جدیدشان نداشتد. یکی از کارهای مهم ما این است که از بازیکنان‌مان در چه پستی نهایت استفاده را بکنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی