نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که بیشتر از دو ماه از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس و جانشینی گابریل کالدرون می‌گذرد، ولی هنوز حواشی و ترکش‌های این جدایی ادامه دارد.

چه کسی از تهران، توافق با پروفسور را وتو کرد؟ به گزارش خبرورزشی، آن‌طور که مشخص است برانکو از باشگاه پرسپولیس طلب زیادی دارد و تلاش نماینده‌های باشگاه تا به حال برای مذاکره و رایزنی بدون نتیجه باقی ماند. همان‌طور که می‌دانید چندی قبل نماینده باشگاه پرسپولیس و وکیل برانکو در استانبول با هم جلسه‌ای برگزار کردند تا درخصوص پرداخت طلب پروفسور به توافق برسند که این اتفاق نیفتاد.

در این خصوص اطلاعات جالب و البته عجیبی به دست‌مان رسید. قضیه از این قرار است که برانکو از طریق وکیلش به نماینده باشگاه پرسپولیس گفت حاضر است بخشی از طلبش را ببخشد و حتی درخصوص نحوه پرداخت مابقی پولش با پرسپولیسی‌ها راه بیاید تا این قضیه بدون مشکل و بدون شکایت از طریق فیفا حل شود. بعد از این حرف‌ها نماینده باشگاه در تماسی که با تهران داشت موضوع را به اطلاع مقامات مربوطه رساند، ولی در کمال تعجب و اوج ناباوری یک نفر توافق با برانکو را وتو کرد و به نماینده باشگاه اعلام شد حق ندارد هیچ‌گونه توافقی برای پرداخت طلب برانکو انجام دهد. حال باید دید در حالی که برانکو به پرسپولیسی‌ها تخفیف داده بود چه کسی از تهران توافق با برانکو را وتو کرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی