نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس شاید در آمار تمامی بازی‌ها خیلی بهتر از تراکتور بوده باشد، اما در لیگ برتر شرایط متفاوت است و تبریزی‌ها با برد در بازی جمعه می‌توانند شرایط بهتری در جدول آمار‌های لیگ برتر نسبت به پرسپولیس داشته باشند.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس و تراکتور عصر جمعه برای بیست و سومین بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم می‌روند و این در حالی است که در تقابل‌های قبلی سرخپوشان تهرانی برد‌های بیشتری نسبت به سرخپوشان تبریزی به دست آورده‌اند، اما تراکتور هم نتایج بدی را کسب نکرده و تنها یک برد کمتر دارد و می‌تواند جمعه با استفاده از فرصت میزبانی بردهایش را با پرسپولیس در عدد ۹ برابر کند. در ۲۲ تقابل قبلی پرسپولیس و تراکتور ۹ بازی با پیروزی سرخپوشان تهرانی پایان یافته و تراکتور هم ۸ پیروزی دارد و ۵ دیدار دیگر با تساوی به پایان رسیده است. نکته جالب نتایج دو تیم در لیگ برتر تعداد گل‌های زده و خورده است که در عدد ۲۱ برابری می‌کند.
اگر به نتایج دو تیم در تمامی رقابت‌ها هم نگاهی بیندازیم، به آمار‌های جالبی دست پیدا می‌کنیم و جالب است بدانید تراکتور در تمامی تقابل‌های خارج از لیگ برتر تنها یک بار به پیروزی رسیده و در ۲ بازی دیگر ۱۰ برد سهم پرسپولیس و ۱۰ بازی مساوی شد.
پرسپولیس شاید در آمار تمامی بازی‌ها خیلی بهتر از تراکتور بوده باشد، اما در لیگ برتر شرایط متفاوت است و تبریزی‌ها با برد در بازی جمعه می‌توانند شرایط بهتری در جدول آمار‌های لیگ برتر نسبت به پرسپولیس داشته باشند. دو بازی آخر این دو تیم با تساوی به پایان رسیده و این نتایج خود گواهی بر قدرت تیم تبریزی است که به قهرمان لیگ نباخت و قطعاً جمعه هم بازی پایاپایی را شاهد خواهیم بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی