نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هر چقدر از بازی گذشت بهتر شدیم و در ضد حمله توانستیم گل مساوی را بزنیم.

به گزارش   خبرورزشی ، جواد نکونام پس از تساوی یک - یک فولاد خوزستان مقابل استقلال در هفته دوم لیگ برتر گفت: جا دارد قبل از صحبت از هواداران‌مان تشکر کنم که به تهران آمدند. هواداران استقلال با شرایطی که داشتند و تیم‌شان را تشویق کردند کار را برای ما سخت کردند. تیم ما بازی را خوب شروع کرد. استقلال توانست در 10 دقیقه اول به ما فشار بیاورد اما هر چقدر از بازی گذشت بهتر شدیم و در ضد حمله توانستیم گل مساوی را بزنیم.

وی افزود: متأسفانه در ادامه سینا مریدی مصدوم شد و مجبور به تعویض او شدیم. با تعویض‌هایی که انجام دادیم توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم. من به جز چهار دفاعی که دارم، بازیکن دیگری روی نیمکت ندارم تا از او استفاده کنم. با یک بازیکن جدید قرارداد بستیم و نمی‌توانستیم از او استفاده کنیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در این دو هفته با این وضعیت با جان و دل بازی کردند. امیدوارم تیم ما رفته رفته به شرایط ایده‌آل برسد.

سرمربی فولاد تصریح کرد: در نیمه دوم روی یک غافلگیری گل خوردیم. بعد از آن خیلی خوب جریان بازی را در اختیار گرفتیم و در نهایت هم بازی مساوی شد. تساوی عادلانه بود و موقعیتی به استقلال ندادیم که بخواهد ما را اذیت کند.

نکونام در مورد شوت‌زنی بازیکنان تیمش و همچنین حضور استراماچونی در استقلال تصریح کرد: شرایط بازی را در نظر گرفتیم. هافبک‌های شوت‌زنی داریم و این موضوع نقطه قوت تیم‌مان است. در مورد سرمربی استقلال هم صحبتی ندارم و امیدوارم موفق شود.

وی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اتلاف وقت بازیکنان فولاد در جریان بازی و اینکه آیا این موضوع از سوی کادرفنی به بازیکنان گفته شده بود یا خیر، گفت: این چه سوالی است می‌پرسید؟ دقیقه 2 توپ به دست دروازه‌بان ما خورد و انگشت او برگشت. وقت تلف کردن چیست؟ نیمه اول ما تعویض اجباری داشتیم و در نیمه دوم هم استقلال مجبور شد این کار را انجام دهد. فوتبال همین است. متوجه نمی‌شوم این چه سوالی است!

سرمربی فولاد در مورد اعتراض‌هایی که پس از بازی به تیم داوری این دیدار شد و اینکه آیا به نظر او این اعتراض‌ها عادلانه بود یا خیر؟ عنوان کرد: درباره این سوال صحبتی ندارم. سوال فنی باشد جواب می‌دهم. این موضوع به من مربوط نیست!

«فولاد در هفته‌های آینده بازی‌های سختی مقابل سپاهان و شهر خودرو دارد، به نظر شما آیا این تیم می‌تواند با وجود بازی‌های سختی که پیش رو دارد اوج بگیرد و نتایج خوبی کسب کند؟» نکونام در واکنش به طرح این سوال از سوی خبرنگاری گفت: اوج گرفتن یعنی چه؟ بازی قبل هم باید امتیاز می‌گرفتیم اما روی یک ضربه استثنایی نتیجه را واگذار کردیم. بازی امروز را هم همه دیدند. اوج گرفتن به نتیجه نیست. اوج گرفتن به روند و به اینکه تیم شما چطور بازی می‌کند، بستگی دارد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی