۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از گل تساوی فولاد مقابل استقلال، هواداران این تیم شروع به پرتاب سنگ و بطری به داخل زمین کردند.

عکس| سر دروازه‌بان استقلال را شکستند به گزارش   خبرورزشی ، بعد از اینکه تیم فوتبال استقلال در دقیقه 6+90 گل تساوی را از فولاد خوزستان دریافت کرد, هواداران این تیم شدیداً‌ به علیرضا فغانی داور این دیدار اعتراض کردند.

* استقلالی‌ها اعتقاد داشتند که زمان بازی و وقت‌های تلف‌شده در لحظه به ثمر رسیدن گل فولاد به اتمام رسیده بود و داور بیش از حد برای زدن سوت پایان بازی تعلل کرده بود.

* هواداران استقلال بعد از گل فولاد شعار‌های تندی علیه داور بازی سر دادند و به سمت او بطری پرتاب کردند. آنها که از نتیجه رقم خورده عصبانی بودند, به داخل زمین اشیا مختلف و سنگ پرتاب می‌کردند.

* بعد از صحنه گل استراماچونی به لب خط آمد و با نشان دادن ساعتش به فغانی تأکید کرد که داور باید زودتر سوت پایان بازی را به صدا در می‌آورد. او در ادامه با دریافت کارت زرد داور و با ناراحتی شدید راهی رختکن شد.

* بازیکنان استقلال نیز بعد از پایان بازی به سمت فغانی رفتند و اعتراض شدیدی به صحنه گل و طولانی‌ شدن وقت‌های اضافه بازی داشتند. داور بازی نیز در این لحظه به سه بازیکن استقلال کارت زرد نشان داد.

* هدایت ممبینی (رئیس کمیته داوران) که در جایگاه ویژه ورزشگاه حضور داشت, بعد از اعتراض شدید هواداران به داور ترجیح دارد در اتاق VIP بماند و بعد از خروج هواداران, ورزشگاه را ترک کند.

* برخی از هوادران به علی خطیر (معاون پیشین باشگاه استقلال ) که در ورزشگاه حضور داشت بابت عملکرد تیم اعتراض کردند.

* یکی از هواداران استقلال بعد از تساوی از حال رفت که این هوادار را با آمبولانس از ورزشگاه خارج کردند.

* حسین پورحمیدی دروازه‌بان ذخیره استقلال در پایان بازی تیمش مقابل فولاد، هنگام ورود به تونل ورزشگاه بر اثر اصابت سنگ از سوی یک تماشاگرنما مصدوم شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی