۰
جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت:کاملاً بازی را در اختیار داشتیم و حاکم مطلق توپ و میدان بودیم.

به گزارش   خبرورزشی ، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بابت اینکه روز گذشته به نشست خبری نرسیدیم، عذرخواهی می‌کنم. ساعت یک بامداد وارد آبادان شدیم. چون مشخص نبود شهر میزبان کجاست، ما در اهواز بودیم. درباره بازی هم باید بگویم یک دربی خوب و جانانه را از دو تیم شاهد بودیم. با وجود گل زودهنگامی که دریافت کردیم، تیم‌مان خیلی خوب به شرایط حمله رفت، کاملاً بازی را در اختیار داشتیم و حاکم مطلق توپ و میدان بودیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص آغاز دیرهنگام لیگ برتر و وقفه مسابقات پس از این بازی تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در ورزشگاه‌ها وجود داشت، طبیعی بود مسابقات به تعویق بیفتد. الان هم که بازی‌های ملی را در پیش داریم و اولویت با تیم ملی است. به تصمیم فدراسیون فوتبال احترام می‌گذاریم و چاره‌ای نداریم. این مشکلات برای همه تیم‌هاست و انشاءالله مشکلات ما هم برطرف می‌شود.

تارتار ضمن تمجید از شاگردانش گفت: تیم ما با روحیه خوبی به رقابت‌ها بازمی‌گردد. شخصیت تیمی ما کم کم دارد شکل می‌گیرد. وقتی بازی یک بر صفر باخته را به تساوی می‌رسانیم، نشان می‌دهد تیم نفت مسجدسلیمان امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بازی می‌کند. باید از بازیکنانم هم تشکر کنم که با تمام وجود جنگیدند تا توانستیم یک امتیاز از این جهنم به دست بیاوریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی