نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه میوندالن اعلام کرد قرارداد خود با سوشا مکانی را با توافقی دوجانبه فسخ کرده است. این خبر در حالی منتشر شده که این دروازه‌بان به‌تازگی قراردادش را به مدت یک و نیم‌فصل تمدید کرده بود.

به گزارش خبرورزشی ، مکانی ۳۲ ساله فصل گذشته به‌خاطر مصدومیتی سنگین از ترکیب تیم نروژی دور شد و به‌تازگی با رفع مصدومیت در آستانه بازگشت به ترکیب اصلی تیمش بود و در چند بازی اخیر نیز روی نیمکت تیمش نشست. به همین خاطر فسخ قرارداد این دروازه‌بان بسیار عجیب به‌نظر می‌رسد. باشگاه میوندالن در اعلام خبر فسخ قرارداد مکانی نوشت: «باشگاه میوندالن و سوشا مکانی به توافق رسیدند تا قرارداد این دروازه‌بان را فسخ کنند و مکانی از ۲۷ آگوست دیگر با باشگاه ما قرارداد ندارد. میوندالن تمایل دارد از مکانی به‌خاطر تلاش‌هایش در پیراهن میوندالن تشکر کند و برای او در آینده آرزوی موفقیت دارد.» مربی باشگاه میوندالن نیز در مورد فسخ قرارداد مکانی گفت: «تمایلی برای صحبت در این مورد ندارم با این حال هر دو طرف به این نتیجه رسیدند که فسخ قرارداد بهترین کار است.»
سوشا مکانی نیز در مورد پایان دادن همکاری‌اش با باشگاه نروژی گفت: «خطاب به تمام دوستانم، هواداران فوق العاده میوندالن، تمام هم‌تیمی‌ها و تمام اعضای حاضر در باشگاه: مایلم از همه شما به‌خاطر حمایت از من در شرایط خوب و بدم تشکر کنم. فصلی جدید در زندگی و دوران حرفه‌ای من آغاز شده و از شما می‌خواهم مانند همیشه از باشگاه حمایت کنید و حضوری قدرتمند در لیگ داشته باشید. به‌زودی به باشگاهی جدید خواهم رفت (که هنوز نامش مشخص نشده) و امیدوارم یک‌بار دیگر همه شما را ببینم. همیشه شما و باشگاه را دوست خواهم داشت.»
به‌نظر می‌رسد فسخ قرارداد مکانی بی‌ارتباط با خرید دروازه‌بان جدید توسط میوندالن نباشد. این باشگاه روز پنج‌شنبه میگل ویریرا را به خدمت گرفت و فایه لوند را نیز در حال حاضر در ترکیب خود دارد.
مکانی در سه مقطع زمانی متفاوت برای میوندالن به میدان رفته است. که به فصل پاییز سال‌های ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ برمی‌گردد. این بازیکن در زمان حضورش در میوندالن در دو مقطع به اشترومسگادست نروژ و صنعت نفت آبادان نیز قرض داده شده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی