نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم ملی امید می‌گوید به غیر از یک نفر که دچار سرماخوردگی شده، بقیه بازیکنان تیم ملی امید در شرایط خوبی هستند.

به گزارش خبرورزشی ، حمید استیلی مدیر تیم ملی امید ایران در حاشیه تمرین صبح امروز (یک‌شنبه) ملی‌پوشان امید اظهار کرد:‌ ابتدا باید به جامعه ورزش و رسانه فوت آقای مهدی شادمانی را تسلیت بگویم. ما ۲۷ نفر را به اردو دعوت کردیم و الان ۲۵ نفر هستیم. مهدی‌خانی مشکلی در باشگاه پدیده برایش پیش آمد که به پدیده رفت. یونس دلفی هم به خاطر مساله خروج با مشکل مواجه بود و در تاشکند به ما ملحق می‌شود. به غیر از یک نفر که دچار سرماخوردگی شده بقیه بازیکنان در شرایط خوبی هستند.

او ادامه داد: ما در صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم. به علت نبود جا در هتل المپیک، فدراسیون برای ما هتل استقلال را هماهنگ کرد که جا دارد از فدراسیون فوتبال تشکر کنیم. بعد از ظهرها در زمین صدا و سیما تمرین می‌کنیم و تا چهارشنبه به مشهد می‌رویم و در روز پنج شنبه به تاشکند می‌رویم و یک جلسه در تاشکند تمرین می‌کنیم و اولین بازی رسمی خود در آنجام انجام می‌دهیم. ما خواستیم بازی‌مان یک روز به تعویق بیندازد اما فدارسیون فوتبال موافقت نکرد. روز جمعه اولین بازی‌مان برابر تیم زیر ۲۳ سال ازبکستان است و بعد از آن دوباره با آن تیم بازی می‌کنیم و به تهران برمی‌گردیم.

استیلی افزود: در رابطه با اردوی مهر ماه چند پیشنهاد به ما شده است که اردن و امارات از گزینه‌های اصلی این اردو هستند. فعلا در این رابطه در حال صحبت کردن هستیم که سه تیم را به ایران بیاوریم و یک تورنمنت در ایران برگزار کنیم. برای ماه‌های بعدی هم ما برنامه‌ریزی کردیم و بازی دوستانه داریم و در این شرایط سخت فدارسیون کمک زیادی کرده است. چهار مهر قرعه‌کشی بازی‌های قرعه‌کشی است و در سید چهار قرار داریم. در حال حاضر باشگاه‌ها با ما همکاری می‌کنند و ما هم در دوران فیفا دی بازیکنان را می‌خواهیم. در نیم فصل هم با فتاحی هماهنگ کردیم که درچه زمانی این بازیکنان را در اختیار بگیریم و بتوانیم شرایط بدنی آن‌ها را نگه داریم.

مدیر تیم ملی امید خاطرنشان کرد: ما دو ماه پیش دعوت‌نامه از تایلند داشتیم و احساس کردیم بازیکنان با این تورنمنت ۴۵ روز از خانواده‌شان دور می‌شوند و تصمیم بر این شد که این اردو را نرویم و منتظر هستیم تا قرعه کشی برگزار شود و اگر بتوانیم یک اردو در کمپ اسپایر قطر برگزار کنیم.

او درباره مذاکره با باشگاه‌های شارلروا و فنرباغچه برای در اختیار داشتن لژیونرهای تیم ملی امید گفت: نامه‌هایش را ارسال کردیم. امید نورافکن که به ایران برگشته و از این بابت مشکلی نداریم و رضا شکاری به تراکتور برگشت و مشکل ما در حال حاضر صیادمنش و یونس دلفی است. قرار بود روز جمعه به تبریز بروم و با آقای دنیزلی صحبت کنم که با توجه به ارتباطی که با فنرباغچه دارد، صیادمنش را در بازی‌های غیر از فیفا دی در اختیار داشته باشیم و یک سفر به بلژیک داشته باشیم تا موافقت یونس دلفی را به دست آوریم.

استیلی درباره مربی اسپانیایی که قرار بود به کادر فنی تیم ملی امید اضافه شود گفت:‌ با توجه به صحبت‌هایی که با فرهاد مجیدی انجام دادیم، به خاطر مدت زمان کوتاه ارودهایی که داریم، آمدن مربی خارجی نمی‌تواند به ما کمک کند و تصمیم بر آن شد که تا اردو آخری که داریم، از مربی‌های داخلی استفاده کنیم. یک مربی داخلی تاشکند به ما اضافه می‌شود.

مدیر تیم ملی امید در پایان گفت‌: خیلی فشار روی ما وجود دارد که بعد از ۴۰ سال هنوز به المپیک نرفتیم. ما امسال برنامه‌ریزی بهتری انجام دادیم و درست است که ستاره در تیم نداریم اما در کل یک تیم هستیم. مشکلی سال پیش، این بود که بازیکنان کمتر به بازی گرفته می‌شدند الان نسبتا این مساله بهتر شده و امیدواریم بتوانیم صعود کنیم. بازی‌های دوستانه خیلی به ما کمک می‌کند. با توجه به مشکلات ارزی و تحریم‌ها، توانستیم بازی‌های دوستانه را برگزار کنیم و در این راه فدارسیون به ما کمک زیادی کرده است. امیدوارم همه چیز مهیا باشد که بتوانیم صعود کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی