۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: بدهی‌های خارجی یکی از بحث‌هایی است که زودتر باید تعیین تکلیف شود. اتحادیه جهانی هم مرتب تهدید می‌کند که در شأن کشور نیست.

به گزارش   خبرورزشی ، مجمع عمومی عادی سالیانه فدراسیون کشتی از ساعت 10 امروز به ریاست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و سایر اعضاء مجمع در حال برگزاری است.

محمدرضا داورزنی رئیس مجمع، درباره بدهی های مالیاتی اظهار داشت: فدراسیون باید در هزینه کرد بگونه‌ای عمل کند تا تعهدی ایجاد نشود. جلسات مفصلی با سازمان مالیاتی و وزارت اقتصاد داشتیم تا بدهی‌های مالیاتی را سامان دهیم. هیچکدام از فدراسیون‌ها اظهار نامه مالیاتی ندادند چون فعالیت‌های ورزشی معاف از مالیات هستند حتی زمانی که خود من در فدراسیون والیبال بودم، یک بار نگفتند اظهار نامه مالیاتی بیاورید اما حالا می‌گویند چرا نیاورده‌اید.

وی افزود: هیچکدام از فدراسیون‌ها شامل مالیات عملکرد نمی‌شود. دستور خوبی هم وزیر اقتصاد داده که این مشکل حل شود. فدراسیون‌ها اظهارنامه سال گذشته را شروع کرده‌اند تا شفافیت در دریافت و پرداخت‌ها ایجاد شود.

داورزنی درباره بدهی های خارجی کشتی نیز گفت: بدهی‌های خارجی یکی از بحث‌هایی است که زودتر باید تعیین تکلیف شود. اتحادیه جهانی هم مرتب تهدید می‌کند که در شأن کشور نیست. بدهی‌های خارجی تنها مربوط به فدراسیون کشتی نیست کما اینکه در گذشته در رشته‌های دیگر هم این مشکل وجود داشت.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره بحث بودجه و هزینه فدراسیون گفت: وقتی منابع محدود است سفرهای غیرضروری باید لغو شود و افراد اضافه در اعزامها باید حذف شوند. بیشتر پول پرداختی را به فوتبال و کشتی داشته‌ایم و بعد از آن پرداخت‌ها نصف می‌شود. کسی به اینکه کشتی ورزش اول کشور است و باید برای آن هزینه شود، شک ندارد. اما باید ببینیم آورده ما چقدر است. وزارت ورزش در بهترین حالت 12،5 میلیارد می‌تواند پرداخت کند. سال گذشته برای کشتی بیش از 100 درصد هزینه کردیم.

وی افزود: کارهای خوبی از جهت حذب حامیان مالی صورت گرفته بود همچنین برای برگزاری مسابقات مسئولان استانها ورود می‌کردند که باید ادامه داشته باشد. وضعیت اقتصادی کشور بگونه‌ای است که باید مدیریت شود و شامل حال تمام ارکان جامعه است. به همین دلیل می‌گوییم از اعزام افراد اضافه خودداری شود. از حضور در مسابقات غیرضروری جلوگیری شود. چون در اینصورت نمی‌توان دیگر منابع مالی را مدیریت کرد. بدون شک تمام اعزامها در جهت ارتقای کشتی بوده‌ است. میزان اعزامها کنترل شده و درصد قابل توجهی کم شده است. برخی مواقع از ما دعوت می‌شود رایگان شرکت کنیم که بحثش جداست.

داورزنی در پایان گفت: بدهی‌های مالیاتی را حل وفصل خواهیم کرد، بدهی به شرکت توسعه هم درون خانوادگی است که این هم قابل حل است، اما 15 میلیارد بدهی به افراد حقیقی وحقوقی قابل بحث است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی