۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینگر ایرانی تیم برایتون انگلیس به خبرورزشی گفت: سال اول حضور در انگلیس، یک محیط جدید و یک سبک فوتبال جدید، برایم به اندازه کافی کار را سخت می‌کرد. یک مصدومیت هم پیش آمد و باعث شد تا مدت‌ها دور باشم.

خبرورزشی/ سعید اکبری؛ علیرضا جهانبخش آدمی نیست که دست از تلاش بکشد. او می‌خواهد مبارزه کند برای اینکه بهتر شود. حرف‌های علیرضا در این‌باره شنیدنی است. او چیز‌های جالبی درباره فوتبال جزیره تعریف می‌کند. 
سکوتم درست بود
در روز‌هایی که شایعه درباره من و برایتون زیاد بود، سکوت کردم. سکوتم بهترین تصمیم بود. نباید چیزی می‌گفتم. دوست داشتم در آرامش باشم. روز‌هایی بود که باید خودم را برای فصل جدید آماده می‌کردم. این بحث‌ها می‌توانست تمرکزم را به‌هم بزند. با توجه به تجربه‌ای که داشتم تصمیم گرفتم تا فقط به تمرینات فکر کنم. خیلی‌زود هم مشخص شد همه چیز فقط شایعه بوده است.
به جدایی فکر نکردیم
من هم خبر‌ها را در رسانه‌ها می‌دیدم. این اتفاقاتی بود که بیرون تیم می‌افتاد. شایعاتی بود که بیرون تیم درست می‌شد در حالی‌که برایتون و من اصلاً به جدایی فکر نکردیم. تمایل به همکاری وجود داشت، اگر نه شک نکنید جدایی اتفاق می‌افتاد.
سال سختی بود
یک سال سخت داشتم. این را خیلی‌ها درک کرده‌اند. سال اول حضور در انگلیس، یک محیط جدید و یک سبک فوتبال جدید، برایم به اندازه کافی کار را سخت می‌کرد. یک مصدومیت هم پیش آمد و باعث شد تا مدت‌ها دور باشم. حالا و بعد از این سال سخت، بی‌اندازه با انگیزه‌ام و می‌خواهم فقط فوتبال بازی کنم و از آن لذت ببرم.
خودم را نمی‌بازم
روز‌های سخت؟ در زندگی کمتر روز آسان وجود دارد. شما همیشه با مشکلات یا با شرایط جدید در حال چلنج هستید. دوست دارید هر روز به یک مشکل و یک مسئله فائق بیایید. من هم آدمی نیستم که در روز‌های سخت خودم را ببازم. این را از پدرم و مادرم یاد گرفته‌ام. از آن‌ها یاد گرفته‌ام که در زندگی بجنگم. پدر و مادرم در زندگی به من درس‌های زیادی داده‌اند که با ۱۰ سال دانشگاه رفتن هم ممکن نبود آن‌ها را یاد بگیرم.
یک دنیای دیگر
امسال لیگ‌برتر سخت‌تر از فصل قبل شده. فوتبال جزیره انگار یک دنیای دیگر است. هر سال واقعاً کیفیت بازی‌ها بالاتر می‌رود و تیم‌ها قدرتمندتر می‌شوند. به نظرم نسبت به سال قبل کار برایتون سخت است. بنابراین کار تک‌تک بازیکنان هم سخت‌تر خواهد شد. اینجا فوتبال توقفی ندارد. هر روز همه مبارزه می‌کنند برای بهتر شدن. وقتی در این فوتبال هستید می‌فهمید بدون توقف باید جلو بروید.
جای سعید خالی است
تیم ملی حالش خوب است. تمرینات‌مان را شروع کرده‌ایم و کاش بتوانیم بیشتر بازی کنیم. درست است تیم جوان و خوبی داریم ولی نباید فراموش کنیم وارد هر مسابقه‌ای که می‌شویم شرایط متفاوت است. تیم‌ها هم قوی‌تر شده‌اند. هر روز خودشان را تقویت می‌کنند. بنابراین ما نباید فکر کنیم، چون تیم خوبی داریم، پس نیاز به تلاش نداریم. تیم‌های بزرگ زمانی ساخته می‌شوند که هر روز تلاش می‌کنند برای بهتر شدن و هیچ حریفی را دست‌کم نمی‌گیرند. ما هم باید هر روز بهتر شویم. خوشحالم که دوباره دور هم جمع شده‌ایم. البته این را بگویم جای سعید عزت‌اللهی در تیم ملی خالی است. دلم برایش تنگ شده است.
خوشحال شدم
درخشش طارمی؟ واقعاً خوشحال شدم. امیدوارم درخشش مهدی ادامه داشته باشد. وقتی او خوب باشد، این انگیزه را به بقیه بچه‌ها هم می‌دهد. برای مهدی آرزوی بهترین‌ها را دارم و امیدوارم آقای گل لیگ پرتغال شود.
طا‌ها خودش را برای تیم ملی گرم می‌کند
عکسی که از من دارید، عکس خودم و بچه خواهرم است. اسم او طاهاست. خیلی دوستش دارم. وقتی به انگلیس می‌روم دلم برایش خیلی تنگ می‌شود. او از الان دارد خودش را برای تیم ملی گرم می‌کند. (خنده)

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی