نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وب‌سایت گیفت‌کارت استور به نشانی www.giftcardstore.ir معتبرترین مرجع عرضه و خرید انواع گیفت‌کارت به صورت سریع در ایران است. شما در این وب‌سایت می‌توانید انواع گیفت‌کارت سرویس‌های مختلف نظیر اپل، ps4، گوگل‌پلی و استیم والت به همراه ایکس‌باکس را خریداری کنید.

گیفت کارت استور

www.giftcardstore.ir بهترین روش را برای عرضه گیفت کارت به شما ارائه داده است. بر این اساس پس از خرید گیفت کارت می‌توانید به صورت سریع و آنی کد گیفت کارت را از طریق روش‌های دیجیتالی دریافت کنید و در همان لحظه از آن استفاده کنید. این روش باعث می‌شود تا دیگر نیازی به مراجعه به مرکز یا فروشگاهی خاص برای دریافت گیفت کارت مورد نظر خود نداشته باشید.

خرید استیم والت

اگر تمایل به اجرای بازی‌ها در کامپیوترهای شخصی خود دارید، خرید استیم والت بهترین گزینه برای شما خواهد بود. چرا که در سرویس استیم اکثر بازی‌های محبوب کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز، مک و لینوکس ارائه شده است و شما می‌توانید به آسانی به هر کدام از بازی‌هایی که می‌خواهید دسترسی داشته باشید.

خرید استیم والت امکان دانلود و اجرای تمامی بازی‌های ارائه شده در سرویس استیم را می‌دهد و شما می‌توانید به آسانی اقدام به دانلود و نصب بازی‌های مورد نظر خود کنید. علاوه بر این می‌توانید به بازی‌های آنلاین ارائه شده در این سرویس نیز دسترسی داشته باشید.

گیفت کارت استور

 گیفت کارت گوگل

گیفت کارت گوگل به شما امکان خرید همه بازی‌ها و اپلیکیشن‌های ارائه شده در سرویس گوگل پلی را می‌دهد. اگر از تلفن‌های هوشمند اندرویدی و تبلت‌های مبتنی بر این سیستم عامل استفاده می‌کنید، می‌توانید به صورت سریع و بهینه اقدام به خرید گیفت کارت گوگل کرده و هر یک از اپلیکیشن‌ها یا بازی‌های ارائه شده در این سرویس را همراه با نسخه اورجینال آن خریداری کنید و دیگر نگران استفاده و دانلود نسخه‌های کرک شده در وب سایت‌های متفرقه نباشید.

گیفت کارت گوگل همچنین امکان فعال سازی اشتراک‌های پولی را روی اکانت شما فراهم می‌کند. بر این اساس می‌توانید به صورت سریع و بهینه هر سرویسی که شرکت گوگل به صورت اشتراکی ارائه داده را نظیر Google Play pass روی دستگاه‌های اندرویدی خود فعال کنید و از آن استفاده کنید.

چگونه با گیفت‌کارت گوگل بازی بخریم؟

روش خرید و استفاده از گیفت کارت گوگل برای دانلود بازی و اپلیکیشن بسیار آسان است و تنها کافی است مراحلی ساده را انجام دهید. این روش بسیار ساده و شامل چند حرکت ساده است:

  1. ابتدا کد گیفت کارت گوگل را از وب سایت giftcardstore.ir دریافت کنید
  2. آی‌پی دستگاه خود را به آمریکا تغییر دهید
  3. وارد تنظیمات شده و اپلیکیشن Google Play Store را Clear Cache کنید
  4. اپلیکیشن گوگل پلی استور را باز کنید
  5. تنظیمات را از گوشه اپلیکیشن باز کنید
  6. گزینه Redeem a Code را بزنید
  7. کد مورد نظر خود را وارد کنید تا حسابتان شارژ شود
  8. اپلیکیشن مورد نظر خود را جست و جو کرده و صفحه آن را باز کنید و آن را به آسانی دانلود کنید و با خیال راحت استفاده کنید

گیفت کارت خود را سریع دریافت کنید

شما می‌توانید در عرض یک دقیقه گیفت کارت خود را دریافت کنید. گیفت کارت استور امکان دریافت سریع گیفت کارت را برای شما فراهم کرده است و کد آن را در همان لحظه ثبت و تکمیل خرید به شما نشان می‌دهد و می‌توانید به صورت سریع حساب کاربری خود را شارژ کنید.

این روش باعث می‌شود تا بتوانید به سادگی تخفیف‌های ویژه‌ای که سرویس‌های آنلاین مختلف برای بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها در نظر گرفته‌اند را استفاده کنید و دیگر نیازی به نگرانی برای از دست دادن زمان نداشته باشید.

سؤالات خود را از بخش پشتیبانی بپرسید

بخش پشتیبانی گیفت کارت استور به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سؤالات شما است. پشتیبانی گیفت کارت استور در تمامی روزها، حتی ایام تعطیل نیز به شما در مورد خرید و استفاده از گیفت کارت‌ها پاسخ می‌دهد و به راحتی می‌توانید هر سؤالی که از این بخش داشتید را بپرسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی