۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برکناری استراماچونی در صورت باختن دربی همین حالا هم مدافعانی در استقلال دارد (که البته در اقلیت هستند). آن‌ها مدعی هستند اگر شهرآورد را باختیم، دیگر نباید به مرد ایتالیایی فرصت داد.

به گزارش خبرورزشی، استقلال خوب نتیجه نمی‌گیرد و کم‌کم کاسه صبر هواداران در حال لبریز شدن است. حالا بازی با پرسپولیس در راه بوده و قطعاً تا زمان تقابل با حریف سنتی، هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد، ولی داستان از وقتی شروع می‌شود که مسابقه با پرسپولیس تمام شود. زمانی که سوت پایان بازی به صدا دربیاید، پرونده استراماچونی وارد مرحله بازبینی می‌شود. اگر استقلال برنده باشد که هیچ، این مربی به احتمال زیاد تا پایان نیم‌فصل می‌ماند. حتی اگر مسابقه با نتیجه مساوی هم تمام شود، به احتمال زیاد در موردش اغماض شده و می‌ماند، اما اگر مسابقه را ببازد، بدون شک قضیه برکناری‌اش وارد مرحله جدیدی خواهد شد.
هفته چهارم یا ششم؟
برکناری استراماچونی در صورت باختن شهرآورد همین حالا هم مدافعانی در استقلال دارد (که البته در اقلیت هستند). آن‌ها مدعی هستند اگر شهرآورد را باختیم، دیگر نباید به مرد ایتالیایی فرصت داد، اما در عین حال چند نفری هم هستند که می‌گویند حتی اگر استقلال به پرسپولیس باخت، باید تا هفته ششم به استراماچونی فرصت داد، چون شاید بتواند تیم را احیا کند و یا حتی اگر موفق به انجام این کار هم نشد، سرمربی جدید از فرصت تعطیلی لیگ بعد از هفته ششم (به خاطر بازی‌های تیم ملی) نهایت استفاده را ببرد.
مردان وطنی
اگر استراماچونی عزل شود، بدون شک جانشین او ایرانی خواهد بود و از ظهر دیروز ۲ اسم را به تناوب می‌شنویم. فرهاد مجیدی و پرویز مظلومی. دو مربی که هر دو سابقه سرمربیگری استقلال را دارند. البته در فضای مجازی صحبت از محمد تقوی هم شده، ولی کاملاً بدیهی است شانس او در قیاس با مظلومی و مجیدی کمتر تلقی می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی