۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو پیشین کمیته فنی تیم استقلال گفت: همه در دنیا از فوتبال لذت می‌برند، ولی ما در ایران باید از حاشیه این ورزش مفرح اخبار اینچنینی بشنویم!

فریبا: دیگر درباره فوتبال حرف نمی‌زنم!

به گزارش خبرورزشی، بهتاش فریبا، عضو پیشین کمیته فنی تیم استقلال از روز دوشنبه با روزنامه خبرورزشی قرار مصاحبه داشت. از او خواسته بودیم درباره استقلال حرف بزند و در آستانه شهرآورد نقطه ضعف‌های پرسپولیس و استقلال را مورد بررسی قرار دهد، اما اتفاقات 2 روز گذشته نظر او را تا این حد تغییر داد که تصمیمی غیر قابل منتظره گرفت!
* آقا بهتاش! چه شد که استقلال باز هم در اواخر بازی گل خورد؟
حقیقت را بگویم دیگر نمی‌خواهم از این فوتبال حرف بزنم!
* جدی! چه اتفاقی رخ داده است؟
مگر این ورزش چه دارد که از آن حرف بزنیم؟ در این چند روز این قدر خبر تلخ از این فوتبال شنیدیم که دیگر دل‌مان به درد آمده است!
* فوت دختر استقلالی را می‌گویید؟
بله! آن دختر به خاطر فوتبال خودش را سوزاند! یک بچه شش، هفت ساله دم در ورزشگاه با آن شرایط از بین می‌رود! تازه هم که خبر رسیده یکی از بازیکنان قبلی استقلال در سن ۲۵ سالگی سکته کرده و از بین رفته است. کسی که شنیدم مورد کلاهبرداری هم قرار گرفته بود.
* خیلی ناراحت به نظر می‌رسید.
چرا ناراحت نباشم؟ فوتبالی که ورودی اش اینقدر استاندارد نیست که یک پدر بتواند بچه اش را کنار راهرو‌های داربست زده شده قرار دهد و بعد از ۱۵ دقیقه با بدن خشک شده اش مواجه می‌شود، فوتبال است؟ باید از این فوتبال چه نکته‌ای را بگویم؟ همان بهتر که دیگر از این فوتبال چیزی نگویم. شما اگر پدر باشید، می‌توانید با پدران این تازه درگذشته‌ها همذات‌پنداری کنید و ببینید چه روزگار سختی دارند. همه در دنیا از فوتبال لذت می‌برند ولی ما در ایران باید از حاشیه این ورزش مفرح اخبار اینچنینی بشنویم! دیگر دوست ندارم درباره این فوتبال صحبت کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی