نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تراکتور برای قهرمانی در این فصل از بازی‌ها باید راحت‌تر فوتبال کند و در نهایت موقعیت گل‌هایی که ایجاد می‌کند بیشتر باشد.

به گزارش خبرورزشی، تراکتور اگرچه در رده چهارم جدول قرار دارد، اما پا به پای مدعیان در حال حرکت است و می‌توان گفت عملکرد این تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر قابل قبول بوده است. به‌خصوص که مصطفی دنیزلی به‌تازگی هدایت تیم را برعهده گرفته و باید به او زمان بدهیم تا ایده‌های تاکتیکی خود را در تیم پیاده کند. تراکتور، اما برای قهرمانی در این فصل از بازی‌ها باید راحت‌تر فوتبال کند و در نهایت موقعیت گل‌هایی که ایجاد می‌کند بیشتر باشد. در این صورت بیشتر گل می‌زند و با گام‌های محکم‌تری به سوی هدف حرکت خواهد کرد.
پیروزی در لیگ برتر برای تیم‌های بزرگی، چون تراکتور سخت است به این دلیل که حریفان برابر تیم‌های بزرگ با انگیزه بیشتری فوتبال می‌کنند. کما اینکه در هفته‌ای که گذشت دیدید سپاهان در خانه نتوانست از سد تیم نفت مسجدسلیمان بگذرد. با این حال تراکتور باید روان‌تر و راحت‌تر فوتبال کند و موقعیت گل‌های بیشتری خلق کند، در غیر این‌صورت از رسیدن به هدف باز می‌ماند.
تراکتور از چهار بازی این فصل ۸ امتیاز کسب کرده و این نتیجه با توجه به اینکه صدرنشینان ۹ امتیاز اندوخته اند قابل درک است، اما زدن ۲ گل در ۴ بازی نمی‌تواند کارنامه قابل دفاعی برای تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر باشد. از دو گلی که تراکتور را به دو برد یک بر صفر رساند یکی را هم خود بازیکنان حریف وارد دروازه خودی کردند و این اصلاً برای تیم سوم جدول خوب نیست.
بازی جام حذفی، اما فرصت خوبی برای تراکتور است که برای فوتبال تهاجمی تمرین کند و در بازی بعدی لیگ برتر ارائه‌گر بازی تهاجمی‌تری باشد.
اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه لیگ برتر بیندازیم تیمی نبوده که با معدل نیم گل در هر بازی قهرمان شود و تراکتور برای قهرمان شدن باید به بازی خود ضرب‌آهنگ تهاجمی‌تری بدهد. از همه مهمتر در لیگی که چند مدعی برای قهرمانی دارد تفاضل گل می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخاب قهرمان داشته باشد.
فوتبال تهاجمی از سوی تراکتور رضایت تماشاگران این تیم را هم به همراه خواهد داشت و اگر این تیم در ارائه بازی تهاجمی ناموفق عمل کند طبیعی است که از حضور آن‌ها در استادیوم کم شود. مصطفی دنیزلی باید دستور حمله بدهد. فوتبال کم‌گل به کار هیچ تیم مدعی‌ای نمی‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی