۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر برنامه افشین قطبی گفت: هنوز مطالبات قطبی و دو بازیکن خارجی فولاد خوزستان پرداخت نشده است و از مسئولان این باشگاه می‌خواهم نگذارند کار به شکایت کشیده شود.

به گزارش خبرورزشی، مهدی حاج باقر درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات افشین قطبی، رافائل مسی و تاکومی آکاهوشی سرمربی و بازیکنان فصل گذشته باشگاه فولاد خوزستان از سوی این باشگاه گفت: بخش مهمی از قرارداد قطبی، مسی و آکاهوشی در زمان مدیرعامل سابق باشگاه پرداخت شده است. حدود ۱۰ روز پیش با آقای آذری مدیرعامل جدید فولاد صحبت کردم. روز شنبه یک پیام به ایشان دادم که این بحث را یادآوری کنم تا زودتر تکلیف را مشخص کنند. اگر هم نخواهند پول را بدهند که به فیفا شکایت می‌کنیم.
وی ادامه داد: آقای آذری بار گذشته با روی باز و مثبت با بنده صحبت کرد و چند روز مهلت خواست. او مدیر ورزشی است و الفبای مدیریت را می‌داند. ضمن اینکه مبلغ طلب ما از فولاد پولی نیست که فولاد نتواند پرداخت کند. مشکل اینجاست که زمان زیادی از تعهد باشگاه فولاد گذشته است.
مدیر برنامه افشین قطبی یادآور شد: قطبی نزدیک به ۲۰ و دو بازیکن هم حدود ۲۲ درصد از فولادطلب دارند. مسی الان در هندوستان بازی می‌کند و آکاهوشی در اندونزی. آن‌ها مرتب پیگیر مطالباتشان هستند و به من پیام می‌دهند. می‌توانم پیام‌های تهدیدآمیزشان را نشان بدهم. از آن‌ها خواسته ام کمی دست نگه دارند. این اتفاقات برای وجهه باشگاه فولاد هم خوب نیست.
حاج باقر در خصوص جریمه شدن اعضای تیم فولاد توسط مدیریت سابق فولاد و اینکه گفته می‌شود ۲۰ درصد پرداخت نشده همان جریمه‌های باشگاه است، تصریح کرد: اصلا چنین چیزی در فیفا وجود ندارد که باشگاه ۲۰ درصد از یک قرارداد یعنی نزدیک به یک پنجم آنرا جریمه کند. ما از طریق سازمان لیگ هم اقدام کردیم که آن‌ها هم از این مسئله تعجب کردند.
وی افزود: از آقای محمدی مدیرعامل شرکت فولاد، آقای رضایی و همچنین آقای آذری خواهش می‌کنم ۷۰ - ۸۰ هزار دلار باقیمانده را پرداخت کنند و نگذارند کار به شکایت به فیفا کشیده شود. این برای باشگاه فولاد قشنگ نیست. من خودم را ایرانی می‌دانم و نمی‌خواهم باعث شوم پرونده جدیدی در فیفا باز شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی