نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس که مهمان برنامه سلام صبح بخیر بود از حواشی دربی گفت.

به گزارش خبرورزشی، سعید اکبری امروز در برنامه «سلام صبح بخیر» میزبان محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس بود.

انصاری‌فرد در ابتدا درباره عکسی مربوط به درگیری‌های بازی اظهار کرد: در بازی‌های دربی اینطور می‌شود اما بازیکنان باید مسائل را رعایت کنند. الزامات فیفا و AFC خیلی شدید شده است و خیلی مسائل را تذکر می‌دهند. در بازی‌های دربی که حساس است چنین اتفاقاتی می‌افتد.

وی افزود: هر دو تیم هم این مشکلات را داشتند و ما انتظار داریم کمیته انضباطی در یک فضای متعادل و عادلانه قضاوت کند. یکی دو نفر از بازیکنان استقلال هم شیطنت کردند و ضربه عمدی به صورت سیامک از این جمله بود که کمیته انضباطی واکنشی به آن نشان نداد. امیدوارم دکتر حسن‌زاده نگاه عادلانه‌ای نسبت به همه داشته باشد و امروز با ایشان تماس می‌گیرم. من امروز با او صحبت می‌کنم تا از نقطه نظراتشان مطلع شوم.

مدیرعامل پرسپولیس یادآور شد: کمک داور باید آن صحنه را اعلام می کرد اما در خیلی از صحنه‌ها هماهنگی بین داور و کمک داور نبود و باید داور چهارم هوشیارتر می‌بود. اگر فیلم را بررسی کنند تصمیمات دیگری خواهند گرفت.

انصاری‌فرد در پاسخ به اینکه آیا موافقید کنعانی‌زادگان نباید به سمت استقلال ضربه می‌زد، گفت: به نظر من بازیکنان پرسپولیس در این بازی رعایت خیلی شئونات را کردند اما آسیبی که ما دیدیم به ویژه سنگی که به سر کنعانی‌زادگان خورد، بیشتر بود.

وی که متولد اول مهر ماه است، ادامه داد: خدا عیدی خوبی به ما داد و مهم‌تر از تولد من این بود که بازیکن جوانی مثل عبدی گل زد. شب قبل از دربی پیش بچه‌ها در هتل، آقای علیپور پیش عبدی نشسته بود و من هم اولین بار بود با او برخورد می‌کردم. علیپور می‌گفت عبدی بچه محل ما است هوایش را داشته باشید. وقتی عبدی گل زد، شب قبل برای من تداعی شد و خیلی خوشحالم.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: او جوان خوبی است. یک کلیپی هم مربوط به دو سال پیش از او دیدم که بین تماشاچیان قائم‌شهری پرسپولیس را تشویق می‌کرد. او تا دو سه سال پیش هوادار پرسپولیس بوده است و حالا در قلب هواداران ما جا پیدا کرده است. بله او هنوز محصل است!

انصاری‌فرد درباره گلایه‌هایش نسبت به بلیت‌ها گفت: متأسفانه در بخش توزیع بلیت حق پرسپولیس تضییع شد به خاطر اینکه معمولاً باید در بازی دربی شرایط توزیع بلیت برنامه‌ریزی شده باشد و ما علی‌رغم اینکه دو سه روز تلاش کردیم بلیت تهیه کنیم تا برای اقوام بازیکنان یا پیشکسوتان بلیت داشته باشیم، موفق نشدیم. من و مدیرانم هم به خاطر اعلام همبستگی با آنها باشگاه به ورزشگاه نرفتیم.

وی درباره صحنه پنالتی اظهار کرد: خیلی از کارشناسان اعتقاد داشتند پنالتی نبود و خود من با دو سه کارشناس صحبت کردم گفتند پنالتی نبود. پیش‌بینی می‌کردم بیرانوند پنالتی را بگیرد. من این تجربه را با عابدزاده داشتم وقتی در تیم ملی با هم بودیم، ما تمرین پنالتی را بعد از تمرین انجام می‌دادیم 4، 5 پنالتی زن بودیم و از 10 پنالتی که می زدیم او 4، 5 پنالتی را می‌گرفت. بیرانوند همیشه با قد بلندش عابدزاده را تداعی می‌کند. حضور او درون دروازه، خوفی به بازیکن پنالتی زن می‌دهد.

مدیرعامل پرسپولیس در این باره که نباید پنالتی تکرار می‌شد، گفت: معمولاً در بازی‌های اروپایی هیچوقت اینها را تکرار نمی‌کنند. اگر فیلم باشگاه‌های اروپایی را هم نگاه کنید اگر دروازه‌بان زود حرکت کند تکرار نمی‌دهند.

انصاری‌فرد درباره اینکه درست است برخی اعضای هیئت‌مدیره با شما همسو نیستند، تصریح کرد: ما وظیفه داریم تیم را در روال خوب و بدون حاشیه و با آرامش قرار بدهیم. وظیفه همه ما این است که همسو باشیم. ما اولین بار است با هم در یک فضای اداری و مدیریتی حرکت می‌کنیم. البته با رعیتی همکار بودیم و قصدمان این است که با هم همسو باشیم. تا به حال هم در جلسات مشکلی ایجاد نشده و گرچه من عضو هیئت‌مدیره نیستم سعی می‌کنم جو همدلی ایجاد کنم و مشکلی نداریم. فردا هم جلسه مهمی درباره مسائلی چون اختیارات مدیرعامل داریم و امیدوارم در این جلسه به تفاهم برسیم.

وی درباره 28 میلیارد از بودجه که کسر می‌شود، تاکید کرد: کار سخت است و ما با این شرایط سخت مدیریت را قبول کرده‌ایم ولی امیدواریم با توجه به ظرفیت‌ها و توانایی‌ها که بنر تیم پرسپولیس دارد مشکلات را به مرور حل کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره توقیف برند باشگاه نیز اذعان کرد: لوگوی ما متأسفانه به خاطر بدهی به یک شرکت ارزی توقیف شده است. امروز جلسه‌ای با شرکتی که توقیف کرده داریم تا پولی بدهیم و لوگو را آزاد کنیم و در بحث‌های درآمدزایی کاری انجام دهیم. به مرور مشکلات را برطرف می‌کنیم کار مشکل است و همه اعضای هیئت‌مدیره، کارکنان، کادر فنی و بازیکنان باید دست به دست هم بدهیم.

انصاری‌فرد همچنین درباره برخی صحبت‌های کالدرون، یادآور شد: او قبل از مصاحبه با من صحبت نکرد. ما باید جوری مصاحبه کنیم که داستانی نداشته باشیم و نمی‌دانم ایشان بر چه اساسی این حرف‌ها را زدند. جلسه‌ای با او داریم تا در این زمینه حساس‌تر باشیم و در کنفرانس‌های خبری حساسیت ایجاد نکنیم. به هر حال کالدرون نظر شخصی‌اش را گفته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: چیزی که طبیعی است و اتفاق می‌افتد این است که خبرهایی می‌شنویم که برخی دوست ندارند پرسپولیس برای چهارمین بار قهرمان شود. نمی‌خواهم زیاد توضیح بدهم که حاشیه‌ای برای تیم‌مان شود. ما دوست داریم در کمال آرامش برویم و تیم در یک ریل موفقیت حرکت می‌کند و حاشیه دوست نداریم. اگر احساس کنیم که آن برخی واقعاً دارند به صورت عملی این کار را می‌کنند مستنداتی داریم که افشا می‌کنیم. اما دوست نداریم مجبور به این کار شویم و دوست داریم پرسپولیس در لاین آرامش حرکت کند.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: قهرمانی سه دوره پرسپولیس جو را برای برخی سنگین کرده است و امیدواریم در فضایی عادلانه همه کسانی که اداره‌کننده فوتبال هستند از بلیت‌فروشی، مسابقات، داوری، فدراسیون و سازمان لیگ که هماهنگی کامل را با آن داریم رقابت کنیم. امیدوارم کسی که حقش است و از لحاظ فنی برتر است قهرمان شود. ما توانایی قهرمانی را داریم. قهرمان شدن راحت است اما نگه داشتن آن سخت است اما روند تیم ما خوب و مستحق قهرمانی است.

انصاری‌فرد درباره غیبت انصاری‌فرد گفت: سیدجلال مصدوم است و با خودش هم صحبت کردم و او واقعاً شکمش ناراحت است و کشیدگی دارد. همچنین دچار ناراحتی گوارشی شده است و امیدوارم برگردد اما به خاطر مصدومیت در بازی سپاهان هم فکر می‌کنم نتواند بازی کند.

وی درخصوص بدهی برانکو نیز گفت: با مدیربرنامه او مرتب در تماسیم. در آخرین نامه به او اعلام کردیم منتظرشان هستیم. بعد از پدیده که بازی‌های سخت‌مان تمام می‌شود دعوت کردیم مدیربرنامه ایشان به تهران بیاید تا در خدمت‌شان باشیم و توافق کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان گفت: به هواداران خودمان صادقانه می‌گویم که ما دوستشان داریم و امیدواریم که همین حمایت‌ها و پشتیبانی از تیم ادامه داشته باشد. ما تیم خوبی داریم که با هم یکدل و همبسته هستیم و امیدوارم تا پایان فصل همین همبستگی را داشته باشیم. دوست دارم پرسپولیس امسال قهرمان آسیا شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی