۰
سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در مراسم معرفی برترین‌های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۹، ژوزه مورینیو درباره پپ گواردیولا اظهارنظری کنایه‌آمیز انجام داد.

طعنه عجیب مورینیو به گواردیولا به گزارش خبرورزشی، برای ژوزه مورینیو فرقی نمی‌کند که در یک نشست خبری یا وسط زمین مسابقه باشد یا در تریبون با پرستیژی مانند مراسم مانند معرفی بهترین‌های سال فوتبال جهان؛ او هر جایی که احساس کند نیاز است نیش و کنایه‌ای به رقبای خود بزند این کار را انجام می‌دهد و این هم کاری بود که در مراسم شب گذشته (دوشنبه) فیفا در شهر میلان برای معرفی بهترین‌های فوتبال دنیا در سال ۲۰۱۹ انجام داد.

مورینیو که سال گذشته از منچستریونایتد اخراج شد و جایی در میان مربیان موفق فوتبال دنیا نداشت، در حاشیه مراسم The Best فیفا در پاسخ به یک خبرنگار مبنی براینکه لیگ برتر فوتبال انگلیس چه میراث و اعتباری دارد که سبب شده سه مربی شاغل در این لیگ یعنی پپ گواردیولا (سرمربی منچسترسیتی)، یورگن کلوپ (سرمربی لیورپول) و مائوریسیو پوچتینو (سرمربی تاتنهام) به عنوان سه نامزد نهایی کسب جایزه مربی سال معرفی شوند، پاسخی داد که شاید به مذاق گواردیولا خوش نیاید.

او قبل از معرفی شدن برنده نهایی این بخش، به صورت غیرمستقیم ابراز اطمینان کرد که گواردیولا نمی‌تواند برنده این بخش باشد، چون ارزش کاری که دو رقیب او با رساندن تیم‌های‌شان به فینال لیگ قهرمانان اروپا انجام دادند بیشتر بوده است.

مورینیو گفت: لیگ برتر؟ من سلطه مربیان لیگ برتری بر این بخش را بیشتر به خاطر فینال لیگ قهرمانان می‌دانم نه کاری که در لیگ برتر انجام داده‌اند. فینال لیگ قهرمانان هم میان تاتنهام و لیورپول بود. مسلماً قهرمانی در لیگ برتر کاری فوق‌العاده است که پپ انجامش داد، اما فینال لیگ قهرمانان یک چیز خاصی را در برمی‌گیرد که آن را متمایز می‌کند و به همین دلیل طبیعی است که یورگن و مائوریسیو برای بردن این جایزه نامزد شده باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی