نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینگر تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: فرشاد به خاطر من وارد دعوا شد، امیدوارم محرومش نکنند.

نعمتی: بازیکنان استقلال فقط به دنبال دعوا بودند خبرورزشی/ امید یوسفیان؛ یکی از بازیکنانی که در شهرآورد ۹۰ در معرض درگیری قرار داشت سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس بود. سیامک معتقد است بازیکنان استقلال در طول بازی به دنبال این بودند تا شهرآورد را به دعوا بکشند. گفت‌وگوی ما با نعمتی را بعد از برد تیمش مقابل حریف دیرینه در ادامه می‌خوانید.

سیامک یک برد دیگر به نام شما در شهرآورد ثبت شد...
خدا را شکر. برد در این بازی خیلی دلچسب و جذاب است و به قول معروف همه را سر کیف می‌آورد. تیم ما بهتر از حریف بود و به نظرم لایق این پیروزی بودیم. همچنین خوشحالم هوادارانی که به ورزشگاه آمدند با شادی به خانه‌های‌شان برگشتند. البته استقلال هم تیم قابل احترامی است و بازی خوبی را به نمایش گذاشت، ولی در مجموع ما تیم بهتر زمین بودیم و توانستیم از فرصتی که گیرمان آمد نهایت استفاده را بکنیم.

قبول داری پرسپولیس در خلق موقعیت دچار مشکل است؟
خب نگاه کنید تازه هفته چهارم لیگ است. کادرفنی جدیدی به جمع ما اضافه شده و قطعاً مدتی زمان می‌برد تا بتوانند تفکرات خود را در تیم پیاده کنند. البته حرف شما را قبول دارم و ما باید خیلی بیشتر از این حرف‌ها کار کنیم تا بتوانیم در بازی‌های آینده کیفیت بهتری درخور نام پرسپولیس و هواداران بزرگش از خود نشان دهیم. شک نکنید هرچه از لیگ بگذرد بهتر و هماهنگ‌تر می‌شویم و نمایش بهتری خواهیم داشت.

فکرش را می‌کردی بیرانوند بتواند در این بازی پنالتی بگیرد؟
علی بهترین گلر آسیاست و در توانایی‌های او شکی نیست. او در جام جهانی توانسته پنالتی رونالدو که در دنیا بهترین است را مهار کند. با توجه به عملکرد او در تمرینات، می‌شد حدس زد که بیرانوند می‌تواند پنالتی را بگیرد. واقعیت این است پنالتی زدن به علی بیرو کار هر فوتبالیستی نیست و جرأت زیادی می‌خواهد. خیلی از بازیکنان می‌ترسند مقابل علی پشت توپ بایستند.

در این دیدار تو در معرض برخورد‌ها بودی و همین موضوع باعث شد بازیکنان با هم درگیر شوند.
در نیمه نخست مدافع استقلال با استوک به من زد که به گفته کارشناسان باید اخراج می‌شد، ولی داور این کار را نکرد. در اواخر بازی هم وقتی پا به توپ شدم بازیکن استقلال که فکر می‌کنم سیاوش بود روی من خطا کرد و با زانو به سرم ضربه زد که باز هم باید اخراج می‌شد. نمی‌دانم چرا آن‌ها کارت قرمز نگرفتند. بازیکنان استقلال مدام به دنبال دعوا بودند و خیلی عصبی کار می‌کردند. فحاشی هم تا دل‌تان بخواهد وجود داشت. امیدوارم کمیته انضباطی این موارد را بررسی و با خاطیان برخورد کند.

گفتی کمیته انضباطی؛ حتماً شنیدی فرشاد احمدزاده تا اطلاع ثانوی محروم شده است.
بله در جریان قرار گرفتم. در آن صحنه‌ای که سیاوش یزدانی با زانو به گیجگاه من زد، فرشاد وارد صحنه شد و با بازیکنان حریف درگیر شد. در واقع فرشاد به خاطر من دعوا کرد. البته تا جایی که من دیدم درگیری به حدی نبود که به خاطر آن کسی را محروم کنند. امیدوارم فرشاد محروم نشود.

خودت هم جزو کسانی بودی که باید مورد تشویق قرار بگیرند.
فکر می‌کنم در یک صحنه یکی از بازیکنان استقلال مصدوم شد و سایر استقلالی‌ها متوجه نشدند تا توپ را بیرون بزنند. وقتی توپ به من رسید وظیفه‌ام بود که توپ را به اوت بزنم تا به وضعیت بازیکن مصدوم حریف رسیدگی شود.

در مورد دیدار پنج‌شنبه مقابل سپاهان چه صحبتی داری؟
همیشه بازی‌های پرسپولیس و سپاهان حساس بوده و قطعاً بازی این هفته هم همین‌طور خواهد بود. سپاهان تیم قدرتمند و یکی از مدعیان قهرمانی است. امیدوارم با حمایت هواداران ۳ امتیاز این دیدار خانگی را بگیریم تا به روند خوب‌مان ادامه دهیم. پیروزی در این بازی‌ها که مقابل تیم‌های مدعی به دست می‌آید می‌تواند کمک زیادی به کسب قهرمانی در پایان فصل کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی