نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: باشگاه تصمیم گرفته بود به خاطر اجحافی که در حق هواداران شده بازی نکند.

به گزارش خبرورزشی، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با شهرخودرو مشهد اظهار داشت: قرار نبود به نشست بیایم، اما طبق تصمیم باشگاه آمدم. باشگاه تصمیم گرفته بود به خاطر اجحافی که در حق هواداران شده بازی نکند. ناعدالتی‌هایی که درباره باشگاه ما صورت گرفته است. کاش حسن زاده به شهر ما سفر می‌کرد و مردم را می‌دید که با چه سختی زندگی می‌کنند و آخر هفته به عشق تیم شهرشان به ورزشگاه می‌آیند. تنها دلخوشی مردم شهر را گرفتند و امیدوارم تجدید نظر شود و اگر تکرار شد محرومیت ما اعمال شود. مردم دوست دارند در ورزشگاه باشند و تیم را حمایت کنند. مشکلات مالی باشگاه نیز حل نشده است و شهریور هم به پایان رسید. باشگاه نتوانست به تعهداتش عمل کند.
وی ادامه داد: مشکلات ما خیلی زیاد است. نماینده شهر خیلی تلاش می‌کند، اما یک نفره نمی‌توان مشکل را حل کرد. سه ماه است که کار می‌کنیم، اما بازیکنان یک ریال دریافتی نداشته اند. در کنار تیم مان یک پزشک نداریم و فاجعه است. بدون پزشک به مسافرت می‌رویم.
نماینده باشگاه نفت مسجدسلیمان در ابتدای این نشست در مورد جذب اسپانسر گفت: قرار بود اسپانسر مبالغی به حساب بازیکنان و باشگاه واریز شود که امیدوارم به وعده خود عمل کنند.
تارتار درمورد شرایط تیم گفت: تاکنون چنین چیز‌هایی ندیدیم. مشکلات تیم ما خیلی زیاد است. اگر تیم نفت مسجدسلیمان سقوط کند دیگر این شور و حال در شهر نخواهد بود.
وی در مورد بازی گفت: باشگاه تصمیم گرفته مقابل شهر خودرو بازی نکنیم بنابراین دیگر حرفی نمی‌توانم در مورد مسابقه بزنم.
سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد مصدومصیت عسگری گفت: او مهره ارزشمندی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی