۰
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرینات تیم امید زیر نظر فرهاد مجیدی از یک‌شنبه آینده در تهران آغاز می‌شود و به همین بهانه به زودی لیست جدید تیم امید از سوی این مربی در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرورزشی، گفته می‌شود شاید امید نمازی به اردوی تیم امید ملحق نشود به این خاطر که برای ترک آمریکا و حضور در ایران شرایطی دارد که برآورده کردن این شرایط از سوی فدراسیون فوتبال کمی سخت است.
اما براساس برنامه اعلام شده از سوی فرهاد مجیدی به فدراسیون فوتبال تیم امید قرار است در اردوی مهرماه ۴ بازی دوستانه با تیم‌های لیگ برتری در تهران انجام دهد. پیش از این تیم امید قرار بود در اردوی مهرماه با تیم‌های خارجی در تهران بازی کند که با وجود تلاش فدراسیون فوتبال این بازی‌ها محقق نشد که البته طبیعی بود. به این خاطر که قرعه‌کشی بازی‌ها به تازگی انجام شده و تیم‌ها منتظر بودند ابتدا حریفان خود را بشناسند و بعد بازی تدارکاتی انجام دهند.
با توجه به اینکه فرهاد مجیدی برای اردوی مهرماه چند بازیکن جدید به اردوی تیم امید دعوت خواهد کرد، قصد دارد با انجام ۴ بازی دوستانه بازیکنان را به خوبی محک بزند و ترکیب اصلی تیمش را بشناسد. گویی در این باره با تیم‌های استقلال و پرسپولیس هم برای انجام بازی دوستانه صحبت شده است. تیم‌های پیکان و سایپا و همچنین تیم‌هایی، چون نفت مسجدسلیمان، پارس جنوبی جم، گل‌گهر و نساجی که در تهران بازی می‌کنند، می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای تیم امید برای انجام بازی دوستانه باشند. تیم امید پیش از این با نفت مسجدسلیمان بازی کرده بود. تیم امید برای حضور در بازی‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تایلند آماده می‌شود. در گروه ایران تیم‌های کره‌جنوبی، ازبکستان و چین حضور دارند.
این برای اولین بار است که فرهاد مجیدی به عنوان مربی رودرروی استقلال قرار می‌گیرد. فرهاد که در ۵ هفته پایانی فصل گذشته عملکرد خوبی در این تیم داشت تصور می‌کرد قرارداد او از سوی باشگاه تمدید خواهد شد، اما باشگاه در نهایت با استراماچونی به توافق رسید و فرهاد که داعیه سرمربیگری داشت از جمع آبی‌ها جدا شد و در ادامه رهبری تیم امید را برعهده گرفت. باید منتظر ماند و دید که آیا استراماچونی با برگزاری این دیدار دوستانه موافقت خواهد کرد یا نه. بازی دوستانه با تیم پرسپولیس هم با توجه به حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت تیم امید می‌تواند جالب باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی