نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امشب آلمان، هلند، کرواسی، بلژیک و روسیه در انتخابی یورو ۲۰۲۰ به مصاف رقبا خواهند رفت.

به گزارش خبرورزشی، رفته رفته به جایی می‌رسیم که در انتخابی یورو ۲۰۲۰ یا تکلیف تیم‌ها مشخص شده یا جدالی فوق‌العاده حساس برای صعود را پیش‌رو خواهند داشت. امشب آلمان، هلند، کرواسی، بلژیک و روسیه در انتخابی یورو ۲۰۲۰ به مصاف رقبا خواهند رفت.
گروه C؛ گروه ۱۲
۱۲، ۱۲ و ۱۲! گروهی که به نظر نمی‌رسید آنقدر‌ها چالش ایجاد کند، ولی فعلاً ایرلندشمالی به هلند و آلمان چسبیده و یک غفلت شاید مساوی باشد با یک شگفتی بزرگ. اگرچه ایرلند از پسِ آلمان برنیامد و برابر هلند هم با روشی که مورد اعتراض رونالد کومان قرار گرفته بود، سعی کرد هر طور شده ۳ امتیاز را بگیرد و نتوانست، اما هنوز ۲ بازی رودرروی این تیم با ۲ رقیب بزرگ باقی‌مانده و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. فعلاً برای اینکه کمی آلمان و هلند حاشیه امنیت ایجاد کنند به مصاف استونی و بلاروس خواهند رفت. مانشافت که همین چند روز پیش با ترکیبی جوان برابر آرژانتین یک نیمه خوب و یک نیمه بد داشت در استونی بازی خواهد کرد. تیمی رقیب ژرمن‌هاست که در هر ۴ نبرد رودررو شکست خورده. بازی رفت دو تیم در شهر ماینتس با برد ۸ گله شاگردان لو به پایان رسید. هلندی‌ها که قدرتِ بازگشت‌شان را بعد از جدال با آلمان، برابر ایرلند هم به رخ کشیدند در بلاروس با تیم ملی این کشورش بازی می‌کنند. هلند در ۶ بازی قبلی برابر این حریف ۵ برد و یک شکست داشته.
انتخابی یورو ۲۰۲۰؛ در پی رزرو بلیتِ جام ملت‌ها
گروه E؛ شب سرنوشت‌ساز
کروات‌ها چند روز پیش شکست بازی رفت برابر مجارستان را تلافی کردند تا شرایط‌شان برای صدرنشینی مساعد شود. البته نمی‌توانند چندان هم با وجود جایگاهی که دارند، مطمئن باشند. امشب با ولز در خانه حریف رقابت خواهند کرد و ولز هم نمی‌خواهد شانس صعود را از دست بدهد. دیدار رفت را کرواسی ۲ بر یک برد و در مجموع بلیزر‌ها برابر ولز ۵ برد و یک تساوی داشته‌اند. ولز اگر بتواند طلسم کرواسی را بشکند فاصله‌اش با این تیم ۳ امتیاز خواهد شد و شانس صعودش به مراتب بیشتر می‌شود. شاگردان گیگز ۴ بازی آخر خانگی‌شان را برده‌اند. نکته مهم دیگر در بازی امشبِ کاردیف این است که اگر کرواسی پیروز شود جشن صعود خواهد گرفت. مجار‌ها که باخت بدموقعی برابر کرواسی داشتند به مصاف آذربایجانِ قعرنشین خواهند رفت. فعلاً می‌توانند جای اسلواکی را بگیرند، اما با یک بازی بیشتر. مجارستان هر ۶ بازی قبلی‌اش برابر آذربایجان را برده است.
انتخابی یورو ۲۰۲۰؛ در پی رزرو بلیتِ جام ملت‌ها
گروه G؛ عقاب‌ها در پی پرواز به یورو
لهستان جایگاهش را تثبیت کرد و باز هم روبرت لواندوفسکی نقش اول را داشت. کاپیتان عقاب‌ها برابر لتونی هت‌تریک کرد و لهستان در رده نخست با ۱۶ امتیاز باقی ماند. مقدونیه شمالی حریف بعدی لهستانی‌هاست و با برد در این بازی آن‌ها را باید صعود کرده بدانیم. ۳ برد برای لهستان و یک تساوی حاصل جدال‌های این دو تیم است. مقدونیه اخیراً خارج از خانه عملکرد خوبی داشته و نباخته. این تیم ۲ برد و ۲ تساوی در این مدت داشته است. مقدونیه ۱۱ امتیازی نمی‌خواهد امشب در ورشو ساده شانس صعود را از دست بدهد. یک بازی فوق العاده حساس دیگر هم این گروه خواهد داشت. اتریش ۱۳ امتیازی مهمان اسلوونی ۱۱ امتیازی است. این بازی مثل یک نبرد پلی‌آف خواهد بود. در ۳ نبرد آخر این دو تیم اتریش ۲ بازی را برده و یک بازی هم با برتری اسلوونی خاتمه یافته. اسلوونی در ۵ بازی آخر خانگی‌اش ۲ برد و ۳ تساوی داشته و نباخته.
انتخابی یورو ۲۰۲۰؛ در پی رزرو بلیتِ جام ملت‌ها
گروه I؛ صعود با صدرنشینی
بلژیک صعودش را با ۹ گلی که به سن‌مارینو زد قطعی کرد. از روز اول هم مشخص بود شیاطین‌سرخ اروپا در گروه آسانی قرار گرفته‌اند. روسیه عملکرد خوبی داشته، اما گرفتن صدر از بلژیک آسان نیست. با این حال منتظر جدال ماه آینده هستند. امشب روس‌ها در قبرس می‌توانند صعودشان را روی کاغذ هم قطعی کنند، حتی اگر بازی مساوی شود. تزار‌ها ۳ برد و یک تساوی در بازی‌های قبلی برابر قبرس داشته‌اند. قبرس می‌تواند با برد در این دیدار شانسش را حفظ کند، اما نباید احتمال وقوع چنین اتفاقی را زیاد بدانیم. بلژیک در بروکسل ۳ گل به قزاقستان زد و حالا باید در شهر نورسلطان به مصاف تیم یکی مانده به آخر جدول برود. قزاق‌ها پیش از این ۲ مرتبه بلژیکی‌ها را متوقف کرده‌اند و ۳ شکست هم برابر این حریف قدرتمند داشته‌اند. بلژیک در ۷ بازی اخیرش پیروز شده است.
انتخابی یورو ۲۰۲۰؛ در پی رزرو بلیتِ جام ملت‌ها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی