نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال می‌گوید گل نخوردنش در بازی با فجرسپاسی حاصل یک کار تیمی بوده است.

حسینی:  امیدوارم هواداران از استراماچونی حمایت کنند به گزارش   خبرورزشی ، سید حسین حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی ۳ بر صفر تیمش برابر فجرسپاسی اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم پیروز این دیدار شویم. جا دارد به تیم فجرسپاسی و آقای مهابادی تبریک بگویم. تیم خیلی خوبی را درست کرده‌اند. امیدوارم سال آینده بعد از چند سال شیراز در لیگ برتر نماینده داشته باشد. امیدوارم مسئولان شیراز از این تیم حمایت کنند. امسال تیم خوبی دارند.

او درباره رفتن به سمت هواداران فجرسپاسی هم بیان کرد: بالاخره آن‌ها همشهری‌های من هستند. لطف داشتند و من را تشویق کردند و من به سمت آن‌ها رفتم. امیدوارم مسئولان شیراز به این تیم برسند. من شنیده‌ام بودجه‌اش زیاد نیست.

حسینی درباره اظهار نظر ایوب کلانتری، بازیکن فجرسپاسی که گفته بود دیدار استقلال و فجر مثل جنگ تفنگ ژ۳ با تفنگ بادی است هم، گفت: صد در صد همین است. شهر بزرگ شیراز باید یک تیم خوب داشته باشد.

او درباره داوری هم بیان کرد: در صحنه پنالتی داور می‌خواست پنالتی اعلام کند اما نظرش عوض شد. خدا را شکر که پیروز شدیم.

دروازه‌بان استقلال درباره اولین کلین شیتش در این فصل هم اظهار کرد: کلین شیت یک کار تیمی است. موفقیت استقلال برای من مهم‌تر است.

او ادامه داد: آقای استراماچونی از روز اول نهایت تلاشش را کرده است و در این چند هفته اگر بدشانس نبودیم امتیازهای بیشتری می‌گرفتیم. امیدوارم که هواداران از این تیم و آقای استراماچونی حمایت کنند. در چند بازی گذشته بازی خیلی خوبی را ارائه دادیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی بهتر هم شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی