نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره پرتغالی سابق بارسا و رئال معتقد است هنوز زمان کافی تا ال‌کلاسیکو باقیمانده و می‌توان مشکلات برگزاری بازی را حل کرد.

فیگو: ال‌کلاسیکو باید برگزار شود به گزارش   خبرورزشی ، لوئیس فیگو که برای شرکت در یک مراسم تبلیغاتی در مادرید حضور دارد، در رابطه با شایعات تعویق ال‌کلاسیکو گفت: مقامات مربوطه باید تصمیم نهایی را در مورد بازی ال‌کلاسیکو بگیرند اما بعید می‌دانم که در نهایت تاریخ برگزاری بازی یا ورزشگاه میزبان آن تغییر کند. این روزها و در شرایطی که 9 روز تا بازی ال‌کلاسیکو باقی است، بیش از حد در این باره صحبت می‌شود. باید منتظر ماند و دید که تا آن زمان چه خواهد شد؛ پلیس، دولت و مقامات ورزشی بهترین راهکارها را می دانند و من فقط می توانم نظرم را بگویم. بازیکنان می خواهند بازی برگزار شود و از نظر ورزشی از این بابت اطمینان دارند.

فیگو ادامه داد: از نظر فوتبالی، هر دو تیم در شرایطی مشابه گام به ال‌کلاسیکو می گذارند. چون هیچ یک در شرایطی آرمانی نیستند ولی در رده‌های بالایی جدول قرار دارند. اما این مسئله اهمیت چندانی ندارد؛ چون ال‌کلاسیکو جدای از این بحث که کدام تیم برتر و کدام تیم بدتر است، دنبال می شود و در آن هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. یک بازی مملو از احساسات و اهمیت از نظر بین‌المللی. رختکن دو تیم تغییرات زیادی نداشته؛ رئال خریدهای زیادی انجام داده ولی تعداد محدودی از این بازیکنان در ترکیب اصلی هستند و بارسلونا هم عملا همان تیم قبلی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی